a
d
b
 
 
אודותינו

אדרת השושנה: (אנטוניה וארנון 26-10-13)(2)
אדרת השושנה:

אדרת השושנה
צומחת אצלנו בגינה
בשלל צבעים ומנגינות
החופה מתקשטת
אושפיזין מארבעת הכנפות
מתכנסים
טנא ש"י לחתונה מניחים
סיפורי חוויות חיים

אופקיי אויר-מים-אש נפרשים לאין סוף
אמא אדמה מכילה בתבונה וחמלה
זוהר אהבה הנשפעת לבריאה
זיו התשוקה האלוהית מעלה
התפארת המלכותית מגשרת
עליי כותרתה מחברת
אלכסונים מרקדים במבנה
והנך בפנים שוכנת
מברכת בכנות, מרננת
באו בנים ובנות
לאחד רקמת הפעימות

היקום עם השירה מהדהד
סולם המרכב הנך בונה
בישר-אל , חמלה ואהבה
נגלה סוד גברתי הנאווה
תפארתי-מלכותי לבינתי
גן שושנים בעדן אדמתי
ואהיה לך אהובי והנך בכוליותי
ואהווה לך ניצוצי הווה תווי הווייתי
ללא שם וצורה, עם קודי
חיים ממקור מאודי
ולכם אהוביי התבוננו באורכם- ייעודי

יהי האור ברצון
אהבה הללויה
אמן

©כל הזכויות שמורות לאנטוניה וארנון סלנייט

הוסף תגובה
היא הנישואין עם האל. ולכן נולדה השושנה....ואתם יקרים חשים זאת....להגיע לחתונה עם אהוב ליבנו....האל. וכאן בגן שניצור ובהיכל שנקים נחדש את בריתנו לעד ולנצח נצחים. תודה לכם אהובים.
הוסף תגובה
תודה נעמי יקירה על המשוב (אנטוניה וארנון 31-10-13)
שושנה ועלי כותרתה הינם בבת ליבנו ומעוז חיקינו להתקרב לאהבה המקרינה לכל באורה ושמחה, חמלה והכלה יהי האור האהבה והשלום עמדך נעמי בכל נתיבותיך אמן
הוסף תגובה

האמת שפה אחת לה (נעמי באב"ד 25-10-13)(4)
האמת שפה אחת לה
היא שפת הלבבות
וכאשר הלב מאזין ושומע
והגוף מתחיל לרטוט
אזי מתפוגגים ונעלמים להם גם
התהיות והספקות
הוסף תגובה
האם אני רואה אוויר? (נעמי באב"ד 26-10-13)
האם אני רואה אוויר?

ממש לא.
והאם זה מונע ממני לנשום אותו?
והאם אני רואה את אלוהים?
ממש לא.
והאם זה מונע ממני להאמין בו ולאהוב אותו?
הוסף תגובה
הוכחות "מדעיות" מגיעות אחר כך.
האם האמונה באלוהים תוכח כאמת "מדעית" יום אחד?
בלי ספק, אחרי שנעבור לעולם אחר,אחרי מותנו הפיסי, משהו יתגלה לנו.
ובינתיים : כמו אהבה, כמו חופש, כמו אלוהים-הן מלים מופשטות.
אני מאמינה בבורא, מאמינה בבריאה, מאמינה באהבה ומאמינה בהזדמנויות.
יום טוב ומיטיב.
הוסף תגובה
תתפלאי חגית.... (נעמי באב"ד 28-10-13)
לפעמים לא צריך להגיע לעולם הבא כדי להאמין.
עובדה אני פה.
ומאמינה. ועוד מיליונים ואולי כמה מיליארדים כמותי.

חוץ מזה אנשים עוברים כאן חוויות ניסיות שגורמות להם להתחיל להאמין. גם אם קודם לא האמינו.

אמונה לא קשורה במדע. היא עומדת בפני עצמה.

ואמר פעם הילל הזקן: אל תאמין בעצמך עד יום מותך. אפילו רגע לפני מותך אתה יכול להשתנות ולשנות. ממאמין להפוך ללא מאמין. וההפך. ויש הוכחות היסטוריות כמו שמספרים על כוהן חשמונאי שהפך בגיל 80 לצדוקי.

אלישע בן אבויה שהיה מאמין והפך "לאחר" לאפיקורס.
הוסף תגובה
את ההוד האלוהי והחיבור עם הבורא והמקור, או איך שתקראי להם.
המרכאות שלי היו לצורך אירוניה, לא בעצם מעניינות אותי הוכחות מדעיות, לכן שמתי במרכאות כפולות.
אני כמוך מאמינה בחוויה, לי כאמור בחיי, היו בערך 2-3 חויות שאני זוכרת, בהן היתה נוכחות מלאה לעולם ומלואו בתוכי. שקט מוחלט ודממה דקה.
מי היה שם? אלוהים, הבורא, יהוה, אין לי מושג. רק הרגשתי חיבור אדיר ואהבה גדולה. יום מצויין.
הוסף תגובה

אימא טעית...מותר גם לחייך... (נעמי באב"ד 24-10-13)(0)
אימא טעית....
מותר גם לחייך....

מספרים על רופא אחד בשם אונגר שאימא שלו אמרה לו לא לפקוק אצבעות כי זה מזיק. הרופא החוקר החליט לחקור את הנושא וכך נהג במשך 50 שנה.

כיצד חקר? פשוט מאוד. פקק את אצבעות היד האחת ואת היד השנייה שמר לביקורת.
אחרי 50 שנה הגיע למסקנה ששתי הידיים היו במצב דומה ולא נגרם כול נזק לאצבעות היד שפקק. ועל כך זכה בפרס מדעי חשוב.
לאחר שקיבל את הפרס עמד על אחד ההרים וקרא לעבר היקום:
אימא, אינני יודע היכן את אך אני רוצה ליידע אותך שטעית. ואני צדקתי.
ועכשיו אני עומד להפסיק לאכול ברוקולי.

זה הסיפור.
אך יש לי, נעמי, כמה מלים לאמר לאימא של ד"ר אונגר. ואני מכריזה ואומרת זאת מהגליל.
אינני יודעת היכן את גברת אונגר זכרונך לברכה. ובכן האמת שאני רוצה לספר לך היא שאני דווקא אוהבת ברוקולי . ומאוד רוצה שתנוחי על משכבך בשלום. וכדאי גם שתדעי שאני לא פוקקת אצבעות...כי אני פשוט לא נהנית מזה. ומזל טוב לבנך על שזכה בפרס.
שבת שלום לך ולכול ישראל והאדם בכלל!
הוסף תגובה

מדוע האל ברא אותנו? (נעמי באב"ד 22-10-13)(11)
מדוע אלוהים ברא אותנו? ....הרבה סיבות....ועליהם נדבר בכנס האקדמ-יה השושנית ב-16. לנובמבר. בלי נדר......אבל....

ישנה סיבה אחת שאני מאמינה שלא חשבתם עליה אך היא די משוטטת לה במחשבותיי ומחלחלת אל תודעתי בימים האחרונים. אולי לא יהיה לכם קל לקבלה או להכילה. אך...אנא... נסו בכול זאת! איך אומרים? הרי אנחנו מנסים בשושנה לחשוב הרבה מעבר לקופסאות המרובעות.

ובכן אני מאמינה שאחת הסיבות לכך שהאל ברא אותנו היא.....כדי....כדי.....שנצליח להרגיע אותו.
לשכך את כעסו. למתן אותו. להרגיע.
אתם הרי יודעים שהאל שלנו הוא גם נודע בעולמנו כנוקם ונוטר אך יותר משהוא כועס וזועם הוא אוהב חומל ומרחם. איך שמח אלוהינו כשאברהם ניסה למנוע ממנו את הרס סדום ועמורה כי בכל זאת חס על העיר על כול אנשיה וברואיה? איך התווכח אתו, אברהם? ומצד שני האל שלנו פיטר את אליהו הנביא מתפקידו כנביא כשדבר סרה על עם ישראל והעלה אותו מהר מהר השמימה. אפילו שלח עבורו רכב. ואני מאמינה, שכמו שישוע אמר לו: סלח להם אבי כי הם אינם יודעים.....אני מאמינה שזה גם התפקיד שלנו בשושנה ובעם ישראל ....להיות סלחניים...לומר לו: סלח להם אבי כי הם אינם יודעים......לחפש את הטוב בכול אדם....לסנגר על הבריות.....ולהרגיע את אלוהים שיישאר אופטימי גם לפעמים כשזה קצת קשה
הוסף תגובה
נעמי יקרה. (יעקב לבן 22-10-13)
הגבתי בפייסבוק.אם תוכלי להעביר לפורום, תודה רבה.
הוסף תגובה
במקורות היהודיים מוגדר אלוהים בזו הלשון: אין לו דמות גוף, ואין לו גוף. הופעותיו הם באש, ברוח, ובמים, ועל האדמה. נאמר עוד עליו, לקח אש ומים, ועשה מהם שמים, מקום מושבו בשמים ממעל, ועל הארץ מתחת, וכבודו מלא עולם. אינני אדם דתי, אך לדעתי הצנועה, יש מן ההיגיון בראייתם של הדברים בצורה הזאת.
הוסף תגובה
ליעקב השושן הצחור (נעמי באב"ד 22-10-13)
ליעקב השושן הצחור: אם אתה מצטט מהכתובים גם אני אצטט ונאמר כאשר הוא מגלה את כבודו למשה: ה' יהוה אל רחום וחנון ארץ אפים ורב חסד ואמת נוצר חסד לאלפים.....כך שהוא לא רק מופיע באש ובמים. יש לו תכונות הדומות גם לנו. או ליתר דיוק: אנחנו דומים לו.
הוסף תגובה
והרי נכתב כבר כי באשר לסלחנותו וסבלנותו הוא "אֵל רַחוּם וְחַנּוּן--אֶרֶךְ אַפַּיִם, וְרַב-חֶסֶד וֶאֱמֶת. נֹצֵר חֶסֶד לָאֲלָפִים, נֹשֵׂא עָו‍ֹן וָפֶשַׁע וְחַטָּאָה;
ובאשר לחרון אפו כתוב בהמשך: "וְנַקֵּה, לֹא יְנַקֶּה--פֹּקֵד עֲו‍ֹן אָבוֹת עַל-בָּנִים וְעַל-בְּנֵי בָנִים, עַל-שִׁלֵּשִׁים וְעַל-רִבֵּעִים" כלומר אילו לא היה בורא את האדם לא הייתה לו שום עילה ל"כעוס" ולזעום" (האם בעלי החיים הצמחים והסלעים ושאר בריאתו היפה והגאונית של ה' אשר לא ניתנה להם זכות הבחירה החופשית) "מעוניינים" או "רוצים" לבצע עָו‍ֹן וָפֶשַׁע וְחַטָּאָה ? האם כל הטבע "רוצה" להכעיס אותו ? בודאי שזה מגוחך לחשוב כך !
ואילו האדם - שיא בריאתו של ה' - מהו ? הלא ניתנה לו זכות הבחירה החופשית לבצע את רצונו הוא (ולא את רצונו של הבורא) ?
רק האדם - לא הצמחים ולא בעלי החיים ולא האבנים - רק האדם לבדו מהווה סיבה לסלחנותו, ואהבתו וחמלתו של מלך מלכי המלכים שהרי אם לא כן למי הוא יסלח ועל מי הוא ירחם …?
הרי רק האדם לבדו, מהווה סיבה לכעסו ולזעמו .
אשר על כן, רק האדם יכול בהתנהגותו "להרגיע" את אלוהים ולהשיב אותו מן הדין אל החסד, מכעסו אל אהבתו וחמלתו.
משמעות הדבר חשובה לאין ערוך: כי כל אלו בתוכינו אשר מטילים את האשמה והאחריות עליו בגלל כעסו ובגלל מידת הדין שבו היו יכולים מיד להשיבו מזעמו במעט דברי אהבה, תחנונים וסליחה כמו שעשו ישוע אברהם ואף משה ואוהבים אחרים שאהבו אותו (ולא רק האמינו בו). על כן נעמי דבריך נעמו לי מאוד: "האל ברא אותנו היא.....כדי....כדי.....שנצליח להרגיע אותו". ואל לך להסס כל כך… שהרי אם נאהב אותו ונדבר אל לבו, או אז בוודאי ובוודאי ש"נצליח" להרגיע אותו מכעסו. שהרי לכך הוא מקווה ורוצה כל היום. אך אם נתייחס אליו בהאשמות ובדין לא פלא אם הוא יכעס ויכלה את זעמו בנו.
ולמרות הדברים שאמרתי עד פה, רבות הפעמים שהוא סלח גם ללא דברי אהבה ותחנונים ...פשוט היה מוכן לסלוח מתוך אהבה וגעגועים באהבת חינם וללא תנאי:
"כֹּה אָמַר יְהוָה, זָכַרְתִּי לָךְ חֶסֶד נְעוּרַיִךְ, אַהֲבַת כְּלוּלֹתָיִךְ--לֶכְתֵּךְ אַחֲרַי בַּמִּדְבָּר, בְּאֶרֶץ לֹא זְרוּעָה".
ובדבריו בפי הנביא הושע:
"אֲרַחֵם אֶת-בֵּית יִשְׂרָאֵל--כִּי-נָשֹׂא אֶשָּׂא, לָהֶם. וְאֶת-בֵּית יְהוּדָה אֲרַחֵם, וְהוֹשַׁעְתִּים בַּיהוָה אֱלֹהֵיהֶם; וְלֹא אוֹשִׁיעֵם, בְּקֶשֶׁת וּבְחֶרֶב וּבְמִלְחָמָה, בְּסוּסִים, וּבְפָרָשִׁים"(הושע א':ז')
"וְהָיָה בַיּוֹם-הַהוּא נְאֻם-יְהוָה, תִּקְרְאִי אִישִׁי; וְלֹא-תִקְרְאִי-לִי עוֹד, בַּעְלִי."(הושע ב':יח') .
"וְאֵרַשְׂתִּיךְ לִי, לְעוֹלָם; וְאֵרַשְׂתִּיךְ לִי בְּצֶדֶק וּבְמִשְׁפָּט, וּבְחֶסֶד וּבְרַחֲמִים. וְאֵרַשְׂתִּיךְ לִי, בֶּאֱמוּנָה; וְיָדַעַתְּ, אֶת-יְהוָה".(הושע ב':כא')
הדרך לדבר אליו באהבה ובחמלה ברוּחַ חֵן וְתַחֲנוּנִים עדיין פתוחה...הבה. הבה נפסיק להזכיר לו את ימי הדין הכעס והעונש ונפסיק להתעלל בו, הלא גם הוא שינה את יחסו אלינו :
"חַי-אָנִי נְאֻם אֲדֹנָי יְהוִה, אִם-אֶחְפֹּץ בְּמוֹת הָרָשָׁע, כִּי אִם-בְּשׁוּב רָשָׁע מִדַּרְכּוֹ, וְחָיָה: (יחזקאל פרק לג)
"וְשָׁפַכְתִּי עַל-בֵּית דָּוִיד וְעַל יוֹשֵׁב יְרוּשָׁלִַם, רוּחַ חֵן וְתַחֲנוּנִים, וְהִבִּיטוּ אֵלַי, אֵת אֲשֶׁר-דָּקָרוּ; וְסָפְדוּ עָלָיו, כְּמִסְפֵּד עַל-הַיָּחִיד, וְהָמֵר עָלָיו, כְּהָמֵר עַל-הַבְּכוֹר. (זכריה פרק יב)
ה' אלוהינו מתפתח וצומח יחד עם בריאתו וכבר בתקופת הנביאים ששלח הוא היה מוכן בכל עת ל"שדרג" את הברית שהוא כרת עם כל אחד מאתנו לברית של אהבה, חסד, רחמים וחמלה.
הגיע הזמן שנפסיק לדקור אותו ולשלח בו את חיצי לשוננו. הבה נסלח לו מתוך אהבתינו אליו והעיקר מבלי שנדרוש שהוא יפנה אלינו ויבקש מאתנו סליחה !
הוסף תגובה
כמה צדקת כאשר כתבת שהאל אינו יכול לכעוס על האבנים על בעלי החיים ועל הצומח....וכבר ראיתי בעיני רוחי איזה תיאטרון אבסורד שבו אומר החוח לעץ הזית: אני ארצח אותך כי אתה זכית בפרי מניב ונפלא ומי אני.....ואז קם החוח ודוקר את הזית.....והאל אומר לו: איה אחיך.....דמי אחיך זועקים אלי מן האדמה....והחוח: מתתמם ושואל: השומר אחי הזית אנוכי?

אבל האמת היא שבפרשת בראשית האל כן מקלל את האדמה. כלומר גם היא העלתה את חרונו של הקב"ה....כך מסתבר שגם האדמה יכולה להכעיס אותו ....לא רק האדם....

אגב, שלמה ידידי, לא היססתי הפעם כאשר כתבתי כדי....כדי.....פשוט רציתי להכין את הקורא לקראת מה שאינו רגיל עדין לשמוע.....לא לפוצץ אותו מיד

אך אני מודה לך מאוד על הדברים שכתבת. התנגנו בלבי כמנגינה שכולה נועם חסד ואמת.
הוסף תגובה
תודה נעמי על דברי התמיכה והברכות שנסכו בי שלום ומנוחה.
בעניין האדמה יש לעיין היטב בבראשית ג:יז ושם כתוב "וּלְאָדָם אָמַר, כִּי-שָׁמַעְתָּ לְקוֹל אִשְׁתֶּךָ, וַתֹּאכַל מִן-הָעֵץ, אֲשֶׁר צִוִּיתִיךָ לֵאמֹר לֹא תֹאכַל מִמֶּנּוּ--אֲרוּרָה הָאֲדָמָה, בַּעֲבוּרֶךָ, בְּעִצָּבוֹן תֹּאכְלֶנָּה, כֹּל יְמֵי חַיֶּיךָ.
ארורה האדמה, בַּעֲבוּרֶךָ כלומר לאדמה לא היה כביכול חלק בבחירתו החופשית של האדם והיא נענשה בעטיו של אדם. נשאלת פה השאלה מדוע לא בעטיו של הנחש (שהרי הוא התחיל ב'שרשרת' הזו…) ואם לא הנחש מדוע לא בעטייה של האשה (שהרי היא פיתתה את האדם...). התשובה שקבלתי (שכנראה אינה כתובה באף מקום שידוע לי…) טמונה בכתוב: ה'אשה' נבראה מן האדם (ולא מן האדמה). לעומתה, ה'אדם' נלקח מן ה'אדמה' (נא לעיין בבראשית ג':י"ט: "עַד שׁוּבְךָ אֶל-הָאֲדָמָה, כִּי מִמֶּנָּה לֻקָּחְתָּ") ומשום כך קרא לו הבורא בשם 'אדם'. כלומר יש קשר ויש חיבור בין האדם והאדמה ולכן כיוון שהאדם נענש, נענשה גם האדמה בעטיו (או ככתוב ב'עבורו'…). האדמה והאדם הם חלקים שמשלימים האחד את השנייה ולכן שניהם מרגישים את העונש למרות האדמה לא השתתפה כביכול בביצוע העבירה.
ובאותו עניין, לא רק את האדמה ארר הבורא אלא גם את הנחש ש"הָיָה עָרוּם, מִכֹּל חַיַּת הַשָּׂדֶה, אֲשֶׁר עָשָׂה יְהוָה אֱלֹהִים".
למעשה עד היום כל הבריאה נענשת ב'עבור' או בעטיו של האדם כתוצאה מהאנוכיות שלו והבחירה במעשים שליליים ולהיפך: כל הבריאה מתברכת במעשיו החיוביים של האדם ובבחירה הנכונה.
כך או אחרת מודעות האדם והבריאה התפתחו לאין ערוך והבורא כישות מאוד מושפע מדברינו וממעשינו. אנו גורמים לו לבכי ולמכאוב ואנו גורמים לו לשמחה וששון בדיוק כמו ילדים ואביהם וזו המציאות הרוחנית כרגע. לכן הבה נהיה ילדים טובים , בנים אוהבים לאביהם ונפסיק להכאיב לו , הבה נחזור הבייתה בשלום אליו ונתן לו חיבוק גדול והרבה נשיקות .
הוסף תגובה
בגן העדן לא היו קוצים ודרדרים.
הוסף תגובה
אלוהים ברא... (עליזה 26-10-13)






קראתי את אשר נעמי כתבה,תוך הקריאה הרגשתי שאני מחייכת וזה טוב כי אנו
עוסקים בניחוש שאין עמו ביטחון כי הרי הוא ניחוש בלבד.
לי נראה שאלוהים בתור היוצר הגדול יצר אותנו ושלח את יצירת הפאר לחופשי,
כי רצה לבדוק עד כמה ואיך יצירתו תדע להעריך ולהשתמש בחופש הזה. החופש הוא
ההזדמנות הגדולה שניתנה לאדם ועל מנת ללמוד להעריך אותו ,אלוהים לימד
אותנו גם עבדות. השיעור הגדול הוא הבנת החופש המאפשר גם לנו ליצור יצירה אנושית משלנו, בחיי הפרט והכלל. נראה שלא תמיד נעשינו את "הטוב בעניו" ולא אחרה לבוא התגובה שגם אותה לא תמיד ידענו להבין. השיח בינינו לבין בוראנו הוא כנראה נצחי וייתכן שלעולם לא נדע להבין את המסרים הנסתרים. אם כפי שנראה בעתיד, חיי האדם יתארכו אולי נתקרב להבנה יתרה בגלל הניסיון והידע שנצבור כבני אנוש.
בברכה, עליזה שלכם.
הוסף תגובה
עליזה יקרה...לא רק מנחשים (נעמי באב"ד 26-10-13)
עידן זה מופלא הוא לנו מכיוון שאנחנו יכולים לשוחח עם האל פנים אל פנים.
בעברית קוראים לזאת: תקשור.
ולכן אנחנו תמיד יכולים לבדוק עם האל אם קלענו נכונה או סתם רק חשבנו.

כן. תוחלת החיים גדלה והולכת אך מוצרט כבר בגיל 30 הגיע לתובנות שביטא במוסיקה הגאונית שלו שגם אם אגיע לגיל 100 אינני מאמינה שאוכל להיתלות באמירים שנתלה בהם.
כך שלא הגיל הוא שיקבע.
אני לעתים תמהה ומתפעלת מילדים שמשוחחים אתי ותבונתם גדולה משלי.

העיקרון הקובע הוא עד כמה גבוהה נשמתך ועד כמה תוכל להשיג בחכמתך ועד כמה אתה מסוגל להתעלות מעל הרגלים ודפוסים קיימים ולהיפתח אל הלא נודע כדי לספוג אותו.

אהבתי את ההתייחסות שלך עליזה יקרה לחופש. נכון. רק מי שלא ידע חופש יודע להעריך זאת אל נכון. ואנחנו עדין איננו חופשים במלוא מובן המילה. ובאחת השיחות עם האל הוא אמר: אני עדין מוציא אתכם ממצרים.
הוסף תגובה
את שואלת ועונה בעת ובעונה אחת בכותבך: אני רואה אויר? לא.אני רואה את אלוהים? ממש לא. ומצד שני בתשובתך האחרונה לעליזה את את כותבת,
שמתקיימת פגישת פנים אל פנים עם אלוהים, בתיקשור.האם אין כאן סתירה?
או דבר והיפוכו? נאמר כבר בחומש, לא ראני אדם וחי. אני כותב זאת מן
הזיכרון. מקוה שלא טעיתי.
באהבה יעקב לבן.
הוסף תגובה
כאשר אני אומרת פנים אל פנים אני מדברת עם רוחו של אלוהים. כשהיא מופיעה אצלי ואני חווה את האנרגיה שלו. הוא לא מדבר מתוך האש כמו עם משה בסנה.....אלא נמצא לידי....רוחית....אנרגטית.
או שהוא שר דרכי ....

הדרך השנייה של פנים אל פנים היא כאשר הוא מדבר דרך שולה.
אני רואה את האור בעיניים של שולה...אור מסוג שאי אפשר להגדירו במלים....כאשר שולה מתקשרת אותו.
אנחנו יושבות זו לצד זו ......אני קוראת לזה "לשתות קפה עם אלוהים" .....אני שואלת שאלות....והוא דובר דרכה ואני מרגישה את נוכחותו את האנרגיה הנפלאה הזורמת ממנו....
וכאשר מסתיים השיח הוא עוזב אותה.....וכמו יורד המסך.....אתה מסוגל להבין זאת ידידי הטוב?

בשני המקרים ....אלה פנים אל פנים
ושוב אני מדגישה .....אני מדברת עם רוחו ורוחו ניצבת למולי ....ולעתים מעליי...
הוסף תגובה

עלי זית (דנה 21-10-13)(3)
על עלי זית (דנה 21-10-13)

שלום...
עלי זית.... אחד הרפואות החזקות ביותר ורחבי הטווח להרבה מערכות בגוף.. במיוחד לניקוי טרשת עורקים ושאר מרעין בשין.. חיפוש חפשי באינטרנט יניב היום מידע רב, רובו נכון. למשל:
http://www.alternativli.co.il/v/alternative_health/herbs/4021-herbs_14.htm
או http://www.gamnon.net/ ( תחת הנושא " עלי זית"..)
מניסיון אישי של מספר שנים...שימוש יומיומי בתה המופק מעלי הזית ( מבשלים את העלים ומרתיחים, מקררים ושומרים בבקבוק זכוכית, ורק זכוכית. )מנקה סתימות העורקים מוריד לחץ דם וניקוי כבר שומני. שאלתי פעם למעלה - נמסר לי שאין גם תופעות לוואי ידועות.
אני מרשה לעצמי לפרסם את המידע הזה היום מאחר ורבו המחקרים בנושא ויש מידע רפואי מוכח כיום. יחד עם זאת כל המשתמש בכך יעשה זאת על דעת עצמו בלבד ותמיד חשוב לקרוא וללמוד על הנושא עוד ועוד לפני כל שימוש.
באהבה ובבריאות איתנה לכולם. אור וברכה.
הוסף תגובה
גדל בבוסתני עץ זית (נעמי באב"ד 21-10-13)
ואני מתכוונת לנהוג על פי הצעתך.
אגב, האם הטעם הוא מריר, הכוונה לעלי התה המורתחים?
תודה לך דנה על המידע ואשמח אם מפקידה לפקידה תעשירי אותנו במידע בריאותי מועיל
הוסף תגובה
בהמשך לשאלתך (דנה 21-10-13)
תודה, מה שאפשר אעדכן.
תה עלי זית- לקחת ענף קטן, או חופן עלים. לשטוף היטב במים
קרים. זה מספיק לליטר מים בערך. מרתיחים. נותנים
לזה עוד חמש דקות עד שהצבע מתכהה מעט.מקררים
ושמים בקנקן זכוכית. טעם עדין מאוד מאוד. לבריאות.

הוסף תגובה

זכרונותיו של תלמיד בכתה ז (יעקב לבן 19-10-13)(2)
ברחוב הנביאים בירושלים היתה חנות ספרים,כשמעל דלת הכניסה שלה, התנוסס שלט
שהכריז,משלחת ציון הנוצרית.בחלון הראווה של החנות הוצגו ספרים מעוטרים
והדורים, שובי עין בציבעוניות שלהם. בין אותם הספרים בלטו התנ"ך מצד אחד,
והברית החדשה מצד שני.לידם נפרשה מודעה מאירת עיניים באותיות קידוש לבנה,
שאמרה:כל תלמיד שיקרא מספר פרקים מהברית החדשה, ויענה נכונה על שאלות
שישאל יקבל את התנ"ך חינם אין כסף.מאחר שהרבה מן התלמידים היו במצב מצוקתי,
ןיד הוריהם לא היתה משגת,עשו את הדבר מחוסר ברירה. גם אני הייתי אחד מהם.
בית הספר בו למדתי, היה ממלכתי, וללימודי התנ"ך היה חלק נכבד בו.
קראתי את הברית החדשה,אך אני דבק בכל מאודי ואהבתי בתנ"ך, שאין שני לו.
הוסף תגובה
תוספת. (יעקב לבן 19-10-13)
בית הספר בו למדתי, היה כמטחווי קשת מאותה חנות. בעיני רבים ישו היה
אחד היהודים הטובים בתקופתו, שנילחם בשחיתות, וקומם עליו את צמרת השילטון,שדרכה לא היתה סוגה בשושנים.

הוסף תגובה
וגם אני כמוך מחוברת לספר הספרים.
אך הברית החדשה מספר על מורי ורבי ישוע שעם כול הצער והכאב שהנצרות הרעיפה עלינו .....ישוע עצמו היה מורה יחיד בדורו ולמדתי ממנו רבות.
והוא הפיץ באמצעות תלמידיו את נושא האהבה בעולם שהוא הנושא החשוב ביותר עלי אדמות.
אני שומרת לו אמונים ומאוד אוהבת ומוקירה אותו על התעוזה ל
צאת עם המסר הכה חשוב לעם ששכח מרוב שחיתות ומאבקי כוח מה חשוב באמת.
היה מורה דגול ואהוב עד מאוד על אלוהים.
הוסף תגובה

אהבת נשמה: (אנטוניה וארנון 19-10-13)(2)
אהבת נשמה:

נוסקים יחדיו אל מחוזות אחדות האחווה
כצליל ללא צורה
כקול מלא אורה
כניגון אור התורה
המתווה האלוהי- זרימה תמידית
של אהבה, שמחה נאורה

ואת לי יקירה
חסד נעורי והדר בגרותי
לחופה מתכנסים אל-אלה יחידתי
מלבושים משילים
אורה מאירים
בשמחת עילוי מספרים
את סיפור החוויה
שנולדה מהויה
לפרט ולכלל
להתכלל בכבוד- בתהילה
אין זו סתם אמירה
זוהי מעלה
של היותך מעולה
אלף אלופה אותנו מקיפה
ובעומקינו מתמזגות השאלה והתשובה
הכמיהה, ההתבוננות והידיעה
א-ה-ב-ה
ואין בילתה כדוגמתה

אמן הללויה

©כל הזכויות שמורות לאנטוניה וארנון סלנייט

הוסף תגובה

השגחה אלוהית: (אנטוניה וארנון 19-10-13)(2)
השגחה אלוהית:

על חופי הדרכים
אותך מלווים
אינם נראים בענוותם
מורגשים בלב- פעימת אחדות
אל דרכי השלום הפנימי מכוונים
להיותך תהילת-אל מבוקר עד ליל
למלא כלייך באור נשמתך
לעוזרך בגילוי צפניך ומפתחות שעריך
לחבור לאין סוף רבדיך ביש ובאין

בבואך היכל עומקי עומקים
במעמד קודש קודשים
תתגלה בפניך התהודה שבהם שבך
השגחה, הכוונה שתמיד היותה הנך
בחיוכם המאיר יקרות
בקולם האוהב- המדייק לבהירות נתיבות
עם אור האל האומר ברוך בואכם
ניצוצות אשר אלי חוברים
לאחדות צוף חיים
תהילת מרומים- בתיקון רסיסים
המשגיחים האלוהיים והנך מאוחדים
וישתו ויאכלו רעים דודים ומלאכים
ויהי כבודו על בריאתו, יצירתו ועשיית אהבתו
תיקון עולמות בזוהר וזיו תפארתו
כלים באורה מוכלים
שמחה שמימית בכל התאים
סלילים, סולמות, אלכסונים ומדרגות
בתובנות מתחדשות- אציליות
אור חסדים וחכמה מזווגים עם עומקי בינה
אהיה-יה-יהוה-הויה קולנו ברינה
הללויה הללויה הללויה

אמן יהי האור ברצון האיחוד והשלום

©כל הזכויות שמורות לאנטוניה וארנון סלנייט

תודה הודיה אהבה- לכל צבאות יהוה
המשגיחים, מכוונים ומהדהדים עמנו האחווה
שבת שלום יהי האור השלום בנו באהבה
אמן

הוסף תגובה
מאמינה לכול מילה (נעמי באב"ד 21-10-13)
מאמינה נאמנה להשגחה האלוהית ועשירה בקבלות שהיא אכן פועלת באמונה.
הוסף תגובה
ובעולם כה מצומצם איזו היא הזכות להכירם, לחוותם, ולהיות הננו שהינם... תודה נעמי אהובה, אוהבים חיבוק
הוסף תגובה

שבת שלום ,שבת של גשם והגשמה (חגית 18-10-13)(4)
בריאות טובה ושלוות הנפש.
הוסף תגובה
באשר הוא על פני כדור הארץ. ולכול ישויות האור המלוות אותנו ולכול הבוראים באשר הם שם.
כמו שאמר האל : ששב"ת היא "שלום בבית תורתי"
הוסף תגובה
ישוע הכריז בברית החדשה.... (נעמי באב"ד 18-10-13)



ישוע הכריז בברית החדשה: רבים הקרואים אך מעטים הנבחרים

אני מרגישה שבתרבות השמינית שלנו: כולנו קרואים, כולנו נבחרים, כולנו בני אלוהים.





הוסף תגובה


הן רבים הקרואים ומעטים הנבחרים."

קריאתו של אלוהים היא לכלל בני האדם, אך מעטים מגיבים לחסד אלוהים.ישנם אלו החושבים שרצונם חשוב יותר מרצון אלוהים.במשל שהזכרת, קרוא אחד שלא הופיע בבגדים נאותים לאירוע-מייצג מבחינת ישוע, את אלו שגאוותם עיוורה את מוחם. את אלו שחושבים שהם יכולים להצליח בכוחם וחוכמתם.הוא מייצג את אלו שרוצים להיות "עצמם" ומתנגדים להיכנע לכל רשות, גם לאלוהים. הרי נאמר כבר בהושע: "אקרא ללא-עמי עמי, וללא-רוחמה רוחמה. והיה במקום אשר יאמר להם לא-עמי אתם, יאמר להם בני אל-חי."ואני שואלת למה נתלית באילן גבוה זה? האם עולה בחזונך דמות של משיח אשר יעשה עבור העם את מה שהעם רוצה ולא את מה שאלוהים תכנן? האם בחזונך שמיים וארץ חדשים בהם אלוהים הוא מלך כל וכל? משמע מתבטל/מתבדל רצון האדם מפני סמכות רצון האל?זה מזכיר לי שעל אף הניסים שראו בני האדם ביציאת מצרים, על אף הניסים שנראו בימיו של ישוע, לא השתנתה גאוותם וכוחם ועוצם ידם מושך אותם באף עד ימינו.לכן הייתי רוצה להבין על אלו ימים את מדברת מה את מתארת באמירה הזו שלך?








הוסף תגובה
פשוטה בתכלית הפשטות.

בעבר היו מעטים זוכים לברכת אול ועל ולכן הייתה הפרדה בין כוהנים והעם, כמרים והעם, גורואים והעם, ושמאנים ובני שבטיהם.

היום כאשר שמים וארץ חדשה נבראים כולם מוזמנים. כולם ראויים לקבל את החכמה העליונה במידה והם משתוקקים לה כמובן.

הכול פתוח. השמים פתוחים לכול דיכפין ששוחר אמת וחפץ בכול לבבו לדעת את אלוהים.
לא רק יחידי סגולה.
זה ההבדל בין אז להיום. בין הימים ההם והזמן הזה.
הוסף תגובה

מפגש דרך הלב (רותי דנור 18-10-13)(0)
מפגש דרך הלב יתקיים ב-26/10 אצל משפחת דנור בשעה 20:00.
הכתובת: סוקולוב 18/32 כפר סבא טל':0522-348348
הוסף תגובה