a
d
b
 
 
אודותינו

ד"ר ליאורה ברנבאום- שיחה עם 6 אלוהויות (הביאה נעמי באב"ד 31-07-13)(6)
הפכתם להיות התנצלותיים ומסבירים, מפוחדים ומצטדקים.

פורסם בתאריך 25 ביולי 2013 מאת ד"ר ליאורה בירנבאום

לפניכם שיח עם האלוהויות, שנערך ב21 ביולי 2013. המראיינים חברי קבוצה לומדת

ש: האם תוכלו לתת לנו תמונת מצב מדינית כעם, לקראת השנה החדשה ועם חידוש השיחות עם הפלשתינאים?

אנחנו שש אלוהויות,

בשנה החדשה אתם לא רק צועדים קדימה- זו שנה שבה אתם תובעים את עלבונכם מן העולם. שנה בה אתם מתקוממים ומתרוממים. ראשכם שח במהלך תקופות רבות, בהן הפכתם להיות התנצלותיים ומסבירים, מפוחדים ומצטדקים.

כשנפתחת קרמה חדשה בינכם לבין אחיכם הפלשתינאים יש לעגן אותה בדברי ימיכם, מעבר למה שידוע לכם עד כה.

עם אחד אתם, עם שהתפלג בשלב מסויים לשני פלגים. אתם ישבתם יחד והחזקתם ידיים אל מול מדורה, ישבתם יחד ודיברתם אל האלוהים בלילות של מילוא הלבנה ותכננתם את גורל האיזור איך יפרח ויתפתח- עד שנפל השבר.

בני העם החליטו כי יסדק סדק בינהם והחליטו על חלוקה פילוסופית רעיונית: עם אחד ישא את הרוח כמכוננת ברכותה, תוך שהיא מאפשרת לכלל לזקוף ראש מעצם מהותה. (רומז על האמונה ברוח כמהות ללא צורך בצורה- ל.ב.). העם האחר החליט על ראייה האומרת, כי ללא הקונקרטיזציה, כלומר ללא שהמהות לבושה באופן ממשי בחומר אין ערך לרוח. שני הפלגים הקצינו והלכו לגבי האופן בו סוללת הרוח דרך.

אתם לקחתם עליכם את שפלות הרוח: בעבורה התנפצתם, התפזרתם, סבלתם ונעקדתם, עברתם שבעת מדורי גהינום בעבור הזכות לשאת את הרוח כמובילה.

התקופות והקושי המצטבר נתנו את אותותיהם: הפכתם למצטדקים, למתנצלים, לכאלו שצריכים להסביר את הצורך והזכות לקיום. את זאת עליכם לפתור ואת זאת תעשו.

מנגד, הפלג השני (הפלשתינאים) פלג שהחליט כי הרוח מצויה בחומר הברור, הנוכח ושאין בו פשרות. חד משמעית היא הרוח ואי אפשר להתוכח לא עם מופעיה, גווניה ולא עם צדקתה. וצמחה דוקטורינה חד משמעית, שמקדשת את האמצעים של החומר, בעבור הרוח.

כשביקשה הרוח את הפיצול בתוכה, היא ביקשה ליצור שני פלחים של אותו שלם: לא שפלות הרוח שלכם נכונה ולא הקונקרטיות חסרת הפשרות של הצד השני.

עליכם להתלכד כדי שהרוח תנשא על כפיים באופן שמיטיב עם צמיחתו של איזור מקודש זה. על כולכם לראות את המכלול ואת השלם: זו קרמה פלנטרית מלפני אלפי שנים שיכולה כעת להגיע אל הישורת האחרונה.

ש: מהו איזור מקודש?

איזור בו מתארגנת הרוח באפני רטט רבי עצמה. כמו שפורצים הרי געש במקומות שונים, כמו גייזרים שפורצים…

כאילו הרוח קמה ממרבצה ועושה את המוטל עליה כדי לטרוף את הקלפים ולאפשר למרבצי אנרגיה עתיקים להשתחרר, וכדי לאפשר לישן-חדש לצוף ולעלות. כמו למצוא מגילה גנוזה…כשכך קורה אתם אט סוגרים דלתות של הסכמים ישנים ומשתמשים בפתח כדי לאפשר לצלילים חדשים להתפזר באזורכם.

גם ההפיכה שלכם לא תאחר לבוא. אנרגיה הפכפכה זו מטרתה לאפשר לישן להתערבל עד תום, ולפתוח פתח לחדש. כל עם הופך עצמו באפניו המיוחדים. עמי האסלאם נוהגים על פי ידיעת החומר והשימוש בו לצורך הצידוק, לעומת המלל הרב שלכם והמהלכים החבויים והסמויים שלכם. הם למדו להחצין אתם למדתם להסתיר.

אתם זקוקים לקונקרטיזציה האסרטיבית והם זקוקים לשאר הרוח וביחד אתם משנים את פני האיזור. מה שחשוב לזכור הוא כי הדרך שהתחילה -אין לסגת ממנה. מהלכים יקומיים ימשיכו ויתפתחו.

הצלחתכם תלויה בכך שתזהו את חלקכם ברוח ותדעו אותה. דעו את עצמכם ולא תרצו להיות כבעבר "כשאר הגויים" (רמז לבקשות העם להמליך מלך כשאר עמי האיזור ל.ב.).

רבים מכם ערים כבר, רבים עוד מהססים. על פי כך יקבע אפיה של הפיכתכם.

ש: תוכלו לתת עדכון על ההנהגה?

זו ממשלה המאבדת עצמה לדעת. אין היא יודעת לקשור את הקצוות וליצור מעגל שלם חסר פניות. זו ממשלה שרוחשת ורוחשת מתחת לפני השטח שלל ידיעות סודיות, אשר חבריה מגלים אחד על האחר. רותחת הקלחת ואיש אינו פוצה פה.

מספרים לכם על הסכמות חדשות ועל דרכים, על משאבים ורפורמות וכל אלו רעיונות טובים, של אלו המבקשים באמת למלא את תפקידם אך חלק גם מבקשים לזרות חול בעינכם.

זורי החול מבקשים כי יעברו מספר שנים של שקט: מעין "מס" שיש לשלם בעבור רצון הציבור לשינוי, ולאחר מכן שוב יחזור הכל לקדמותו. חלקי ממשלה אלו עוסקים באחיזת עיניים- אינם מיישמים את השליחות שהענקה להם. עוסקים הם בחתירה וחקירת מידע "מפליל" כביכול ,כדי לשלוף אותו בעת המתאימה ואז לשוב אל ימי שררה יפים וטובים.

אלו יפילו את עצמם כשיחליט העם כי רב לו מאחיזת העיניים. אתם עדיין אינכם מבינים עד כמה אחוזות עינכם. מכיוון שחינכתם עצמכם לשקט ולשפלות הרוח. מכיון שאתם נושאים בכם זיכרון גלותי,המבקש כי רק יניחו לכם בשקט… שרק תוכלו לחיות בשקט.

מכיון שאתם מצד אחד רוצים לזעוק זעקה מרה ומנגד מפחדים פן יבולע לכם -לא תוכלו להשלים את המשימה. כל אלו הם זכרונות קדומים שלכם ושל אבות אבותכם, מימים של מגורים בקרב עמים אחרים, ושל הצורך ללכת על קצות האצבעות כדי שלא לעורר את חמתו של הפריץ.

לכן אתם הופכים את הפיכתכם בשלבים: אתם זקוקים לזמן כדי לגדל בתוככם את אותו כעס בריא שפורץ ובורא עולמות. אתם זקוקים לזמן כדי להבין כי לא רק שגלגלים לא ישובו לאחור, אלא כי הסכנה טמונה בהמתנה, כי דברים יקרו מאליהם ללא יוזמה ובריאה.

חלק זה של ממשלתכם משרת אתכם בהיותו פרעה שכזה. אולם על המון העם להבין מה נדרש ממנו. על המון העם להבין כי לא יצמח מנהיג כמשה שיניף נס של מרד ויוביל בחרבה: השינויים המתחוללים בעולם ובכם, כרוכים באחדות האחד המרובה . הריבוי הוא זה שירים ראש, הריבוי כאחד, שיצעד ברחובות, הריבוי שיצעק צעקות ויסרב למלא אחר הנחיות והוראות.

אז ורק אז, יצמחו מנהיגים חדשים. לא לפני שהמוני העם ישאו עצמם כמובילים- כאלוהים.

פה טעותכם. אתם מחכים כי ממשלה זו תיפול ומנהיגים חדשים יפלו עליכם כגשם משמיים…מביטים אתם על עמי האיזור וחלק בכם נכמר על הסבל…וחלק מייחל בהערכה ליכולת כזו אצלכם.

אתם מתמהמהים בשל שפלות הרוח שעדיין מצויה בכם.

ש: אז תנו עיצה קונקרטית? מה נכון לעם זה לעשות כדי להשלים את המהפך?

שני דברים חשובים: עליכם "לעודד" את ראש הממשלה להתפטר. הדברים נשמעים הזויים אך זו המטרה. איש זה לרגע אחד אינו מאמין במה שהכריחו אותו לאמר כדי לשרוד הישרדות פוליטית.

כל זמן שאיש זה עומד בראש מדינתכם לא יושלם המהפך ולא תזקפו ראש מפני ש"ראשו שלו חשוב משלכם, דרכו חכמה משלכם, וידיעותיו מאפילות על שלכם".

עם יודע מה לעשות כשהוא מבקש שמנהיג יפסע החוצה מהשלטון.

שנית, בהנתן כי רצונכם זה לא יתממש על פי בקשה מילולית, וגם לא על פני עצומה רחבה, יהיה עליכם לשתק את המשק שלכם באופן שיטתי, סדור והחלטי, על פי פרוגראמה המתואמת עם כולם.

ישבו ראשי ההפיכה וישתקו את המשק חלק אחר חלק, בכל פעם לתקופה קצובה בהסכמה. כך העם לא יתמרמר כי יהפוך שותף הוא. בכל פעם שתשתקו חלק, השרים והחכ"ים הממונים עליו ימצאו עצמם ריקים מתוכן, חסרי השפעה ומיותרים . בשלב הבא אתם תצאו לרחובות ותפגינו כשם שלא הפגנתם מעולם.

המשק יתן גיבוי בהשבתת רוטציה ואתם תתאמו היכן ומתי אתם מפגינים. אתם תשמרו כי הדברים לא יגיעו לשפיכות דם, ותעשו את הדברים בצורה מתואמת וחכמה.

מדינה מושבתת לא יכולה להתקיים ובחירות יצטרכו להגיע.


הוסף תגובה
הצעה. (יעקב לבן 31-07-13)
נעמי יקרה. אני מציע שהמסר של ליאורה ישלח לכל מאן דבעי,ולא רק לשושנת הגליל. כוונתי לממשלה, לכנסת, לנשיא,לראשי המפלגות,לאוניברסיטאות ולכל מוסדות החינוך האחרים, לבית המשפט העליון ועוד.אולי אז ינועו הסיפים והבית ימלא עשן.


הוסף תגובה
מה זה אומר ש"בחרנו" ברוח?
וכי מדינת ישראל עצמה אינה הגשמה קונקרטית ? האין מדינתנו חומרית?
רוח שהוגשמה בחומר?
ומה בקשר לקריאה לקום לפטר ולשנות? מידי פעם, כפי שהבנו, יש תנועה חברתית שמתעוררת.
אז הכוונה אליה ,או למה בדיוק?
דבר נוסף, בתקשורים הקודמים של האלוהויות הובטחה לנו שלישייה של מנהיגים שתעשה שינוי ותוביל לעידן חדש. היכן היא השלישייה הזו,אלוהויות נכבדות.
כאשר מדברים אלי בלשון נוכח רבים, זה מאד מרגיש לי כהטפה , דמגוגיה פופוליסטית.
מידי פעם אני שואלת את עצמי: כיצד אני בעצמי אשתפר ואגיע להיות מודעת ושלמה,והשאלה השנייה, כיצד אוכל להקרין ולהעביר מצב תודעה זה לאחי ואחיותי מסביב, או בקיצור: אל תשאל מה המדינה עשתה בשבילך , ובעיקר מה היא לא עושה בשבילך, שאל בבקשה, מה אתה או את יכולים לעשות , בשביל להביא עוד צדק לעולם, ככה דרך עבודה עצמית, עבודה קבוצתית ועוד.
יום מעולה
הוסף תגובה
כמובן שאינני מאמין כלל בשש האלוהויות כפי שזה עלול להשתמע ממה שכתבתי. יעניינו אותי מאד תגובותיהם של כל הגופים שאותם ציינתי לעיל.
הוסף תגובה
מצטט מימין ומשמאל מלמעלה ומלמטה פסוקים שנכתבו על ידי הנביאים בשם אלוהים.

ואלוהים פונה ואומר:" הבה ונעשה אדם בצלמנו ובדמותנו".
למי פנה ואמר?
לאריות לנחשים?
גם למלאכים לא פנה האל כי המלאכים הם שליחים ואינם בוראים.
אז יש להניח שפנה לאלוהויות שותפות.

"דברה תורה בלשון בני אדם".
דברים רבים שלא היו ברורים אז כי לא היינו מסוגלים לקלוט מתחילים להתבהר.

וגם התורה מדברת על "אלוהים אחרים"....שלא היו ידידותיים.
אך היו גם אלוהויות מבני האור.
הוסף תגובה
נעמי יקרה, (יעקב לבן 01-08-13)
לא יהיו לך אלוהים אחרים על פני, ניתן לפירושים שונים. אחד הבולטים שבהם, , שהאדם לא יבנה את אלוהיו מעץ ואבן. נאמר גם אל תעשה לך פסל וכל תמונה.עד היום מצלצלת בעוז התפילה, שמע ישראל אדוני אלוהינו אדוני אחד, שמאמינים בה גם חילוניים נאורים וגם דתיים בעם היהודי, והם רבים מאד. ואני יודע מתוך קריאה ושמיעה שגם מיליוני בני אדם בעולם, שרבים מהם אנשים נאורים בלי שום ספק,מאמינים באל אחד. באהבה יעקב לבן.

הוסף תגובה
מאשר מה שנראה על פני השטח.
אתה קורא את התנ"ך כפשוטו ובוודאי תגיד לי: כנראה שאלוהים ברא את העולם בפעם הראשונה כי כתוב 'בראשית'. כאשר אנחנו יודעים שהיו בריאות שקדמו.והעולם קיים יותר מ-6000 שנה.

תאמר שהוא ברא את העולם ב-6 ימים כי כתוב 6 ימים.
כאשר הכוונה לעידנים.

כמו שכתבתי הדברים הרבה יותר מורכבים....כתובים בקודים ובצופנים....והתאימו ליידע שהיה לאנשים לפני כמה אלפי שנים.

אני מאמינה באחדות האלוהית...ועל כך אין לנו ויכוח.
אתה תאמר יש רק אל אחד....אני אומרת יש הרבה יקומים....יש הרבה עולמות....יש הרבה אלוהויות....קשה לוותר על דפוסים ישנים שהתרגלנו אליהם....קשה לשנות דפוסי מחשבה....אך כבר נאמר בקוהלת: 'גבוה מעל גבוה שומר וגבוהים מעליהם'....יש גבוה מעל האל שלנו....וגם הקבלה מספרת זאת.

אך זה לא סותר את העובדה שאחת מיעדיה של השושנה היא לסייע באחדות האלוהית.
ואת זאת נעשה כולנו יחד בשמחה גדולה.
שבת שלום איש יקר.
הוסף תגובה

סיפור...ששלחו לי וכדאי לקרוא (הביאה נעמי באב"ד 30-07-13)(0)
שלום חברי

היום קראתי סיפור יפהפה שמחזק את החשיבות להיות מכוונן עם המקור והאותנטיות שלך.

כל מה שקורה בחיים מביא אותך, בטוב או ברע להכיר את המנגינה של חייך- וזה גם מה שמפתח אותך.





תרגום הסיפור:

בשבט אחד באפריקה, מחשבים את תאריך הלידה של הילד, לא ברגע שהוא נולד. אלא ברגע שנהגה במחשבותיה של אמו.

כשהאם מחליטה שיהיה לה ילד, היא מתישבת מתחת לעץ, לבד עם עצמה ומקשיבה , עד שהיא שומעת שיר של ילד שרוצה לבוא אליה.

אחרי שהיא שומעת את השיר, היא חוזרת לגבר שיהיה אביו ומלמדת אותו את השיר.

כשהם מזדווגים על מנת להביא את הילד לעולם, הם שרים את השיר של הילד, זוהי הדרך בה הם מזמינים אותו אליהם.

כשאמא בהריון , היא מלמדת את נשות הכפר הצעירות והזקנות את מנגינת הילד. כך שהן יוכלו לשיר לו כשיוולד.

זו הדרך לקבל אותו לכפר.

כשהילד גדל, שאר אנשי הכפר לומדים את השיר של הילד. אם הילד נופל או מקבל מכה בברך, מישהו מרים אותו ושר לו את השיר שלו.

אם הילד מצליח במשהו או עושה משהו נפלא, או עובר טקסי חניכה - שרים לו אנשי הכפר את השיר שלו . זו הדרך שלהם לכבד אותו.

בשבט האפריקאי יש עוד מקרה שבו שרים לילד את השיר.

אם הילד מבצע עבירה חברתית או פוגע במישהו, קוראים לו למרכז הכפר. כל אנשי הכפר יוצרים סביבו מעגל ושרים לו את השיר שלו.

השבט מכיר שתיקון להתנהגות אנטי סוציאלית היא לא בצורת עונש, אלא בצורה של אהבה והיזכרות בשיר לו.

כשהילד מכיר את השיר שלו, אין לו צורך לעשות משהו שיפגע באחר.

כך בכל דרך החיים ממשיך הסיפור.

בחתונה בני הזוג שרים את השיר ביחד. זו הדרך שלו ללמוד שיתוף .

ועל ערש דווי שרים לו כולם בפעם האחרונה את השיר שלו. זו הדרך שלו לעזוב את העולם.





אתם כנראה לא גדלתם בשבט אפריקאי ששר לכם את השיר שלכם בזמנים משמעותיים בחייכם.

אבל החיים תמיד מזכירים לכם כשאתם מסונכרנים עם עצמכם ומתי אתם לא.

כשאתם מרגישים טוב -כל מה שאתם עושים מתאים לשיר שלכם, וכשאתם מרגישים רע- זה לא כך.





בסוף תכירו את השיר שלכם ותשירו אותו נכון. אולי באותו רגע תרגישו קצת צרידות בגרון, אבל זה קורה גם לזמרים הגדולים ביותר.



העיקר שתמשיכו לשיר את השיר שלכם ותמצאו את הדרך הביתה.




הוסף תגובה

רציתי לשאול אתכם.... (נעמי באב"ד 29-07-13)(1)
רציתי לשאול אתכם....

מתקשרים אלי אנשים ומיידעים אותי על תקופה מאוד קשה שהם עוברים עכשיו. האם גם אתם חשים בזאת?
והמוטיב הכואב שמגיע אלי הוא ....הנתק הרגשי שהם חווים.
רבים מדווחים על דיכאון...
...
אילו היו אלה אחד או שניים....לא הייתי מעלה זאת בכתובים.
אך הם רבים....ולבי חש אותם. חווה אותם. את המצוקה. את הכאב. את הנתק.

האם הדברים האלה מעוררים איזה הד בתוככם?
הוסף תגובה
לכבוד 6 שנים לאקדמ-יה.... (נעמי באב"ד 30-07-13)
לכבוד 8 שנים לאקדמיה.....ולשושנה שהתבקשה להפיץ את זרעי התורה החדשה
לעם ישראל ולאנושות בכלל. כמו שנאמר: 'תורה חדשה מאתי תצא'
ואני מאוד מקווה שאנחנו כולנו עושים מלאכתנו אמונה. והזרעים ינבטו ויבשילו....

' סיון תשס"ה
יוני 2005

יהוה בשדה החיטים בזריחה,
אחרי ליל שימורים של תיקון ליל שבועות
מתקשרת שולה ישראלי

כזיקוקי דינור
כניצוצות של אור
זרחתם מתוכי
והייתם לעם.

באתם היום להתחדש
במתן תורה.
תורה זו יכולים לקבל
כל בניי הרוצים להיפתח
ולהיות בהשתנות .

לכם נועדה תורה זו
ולכם התפקיד להזריח אותה
לכל שארית עמי הנבחר
עם סגולה.

תורה היא אורה
תורה היא ידע
תורה אף מתרה
תראו את התורה
עד כמה היא אורה
אורה בראשיתה
בהגייתה
בכל דעתה
ובסופה
היא תורה.

תורו בה
בתורה החדשה
המשתנה
לכו בשביליה
ראו את כל דרכיה
הנפתלות
התאחדו עם התורה
אתי
ובהיותכם כך נהיה
כאחד.
אחד השפעה.
שפעה מפרה
טהורה.

בידיכם המפתח
בידיכם נתתי השער.
השער כבר פתוח
עיברו אותו
והיו בגן
גן השלום
גן השלמות
והיא לכם תהיה
ירושלים של מעלה.

ומן המקום הזה
ייפתחו שערי שמים
ואתם כצדיקים תבואו בו
מהודרים נהדרים
יוצרים את החדש.

חדשו עצמכם
חולו במחולות
שירו את שיר המחר
זמרו אותו כבר היום
זהו את אשר הנכם
הכירו עצמכם
שלמו לעצמכם השלום
והיו מהלכים בו
ואני אתכם
שמח, שלו, חולם
מחלים את חלומכם
בהתגשמות שאתם.

היו מתחדשים
מן המקום הזה
בתפארת המעשה
וזיכרו כי אני אתכם
בלבבכם מאיר
תושב קבוע
אני שם.

היו אתם בשמים עמי
ואני אהיה עמכם על פני האדמה
זהו זיווגנו
בזאת היא חתונתנו
מתאקלמת להיות
באור של החומר
ובאיזון מלא
אני לכם באהבה
יהוה.


הוסף תגובה

נא לשלוח אנרגיות ריפוי למימי פילצקי,אמו של צבי (חגית 28-07-13)(4)
המאושפזת בתל השומר- פרפור חדרים וזיהום כלשהו בדם.
אנרגיות של אהבה וריפוי מתקבלות באהבה.
הוסף תגובה
מי ייתן ותחלימי במהרה ותעמדי על שתי רגלייך בבטחה ובשמחה.

הוסף תגובה
רפואה שלמה. (יעקב לבן 28-07-13)
אל נא רפא נא לה, אל נא רפא נא לה, אל נא רפא נא לה, כנסת ישראל. אמן כן יהי רצון.ושהג
הוסף תגובה
תודה לכם (צביקה 28-07-13)
המצב השתפר מאוד !


הוסף תגובה
טוב שכך. (חנה לבן 29-07-13)
רפואה שלמה!
הוסף תגובה

משהו חשוב לכולנו.... (הביאה רבקה יעקב 27-07-13)(0)
שלום לכולכם ידידי היקרים.

השבוע אנו ניצבים מול קונסטלציה פלנטארית מיוחדת .

מכול רחבי העולם מגיעים מאמרים ופרשנויות לגבי המערך הכוכבי הזה.

ועל כן חשוב להאיר ולהעיר כמה נקודות חשובות באופן מיוחד,

ורצוי ומומלץ מאוד... שלא נתעלם מהם.

המערך הכוכבי במפה האסטרולוגית מורה על מיקומם של 11 כוכבים –(פלנטות) ספציפיים בחלל, ועוד סימן שנקרא : ראש הדרקון.

ישנה משמעות מאוד מיוחדת להימצאותו של כוכב- (פלנטה) במיקום מסוים -מיקום היוצר השפעה על שאר הכוכבים. וזאת מעבר למשמעות שיש לכול כוכב - במזל המסוים בו הוא מבקר.

אברהם אבינו היה אסטרולוג והבנתו העמוקה את השפעת הכוכבים על האדם, וההשפעות אשר נוצרות עקב הימצאותם של הכוכבים בהשפעה של מזל מסוים העניקה לו את הידע לצפות ולדעת מתי תהייה האנושות בשלה לחוות את השינוי ובעצם להביא לידי המהפך אשר יוציאה מהעבדות אל חיים מאוזנים של אהבה ושפע.

11 הכוכבים- הפלנטות נעים במהירות שונה, המערך הספציפי אשר נוצר השנה

לא היה העבר, ועל כן, מאחר וכיום הגענו למצב אותו כינו אבותינו "אחרית הימים"

חשוב מאוד שנאפשר ונשחרר דפוסי חשיבה שעבר זמנם ולא נאחז בהם.

כבר בדצמבר 2012 הגיעו 4 פלנטות איטיות אל מיקומם ועל כן על פי ה- "מאיה "

הסתיים לוח השנה שלהם, זה מקביל ל- "אחרית הימים" שלנו, בשני המקרים מרמזים לנו שתקופה הסתיימה, ועכשיו יהיה אחרת- אך חשובה ביותר ההבנה שצריך לאפשר לשינוי להתרחש כדי למנוע כאוס .

ביום שלישי הקרוב, אנו נחווה את המערך הכוכבי המסמל את "מרכבה" ,

"מרכבה", היא למעשה מגן דוד תלת ממדי . המשמעות העמוקה של המבנה הזה מסמל את האיזון והקשר המדויק בין כול אשר נברא.

"מרכבה" הוא גם שמו של הצופן להתנהלות הפיננסית אשר תשחרר את האנושות

מהכאוס בו היא נתונה כיום, אף צופן זה מדויק - כמו כול דבר אחר שנברא.

בני ישראל אמורים להיות אור לגויים, נאמר : ... וְנִבְרְכוּ בְךָ, כֹּל מִשְׁפְּחֹת הָאֲדָמָה.

הקונסטלציה הנוכחית מאפשרת לנו לראות ולהבין פסוק זה.

כוכב "שבתאי " המסמל את השבת, הוא מזכיר לנו את כניסת השבת הקוסמית, וקדושת השבת חלה על כול אשר נברא.

האדם נברא ביום השישי, האחריות אשר הוטלה על בני ישראל היא יצירת איזון הכולל את "כול משפחות האדמה", משמע אומר : בעלי חיים ,צמחיה, על כול אשר נברא במשך כול ימי הבריאה .

לא אפרט כאן על המשמעות של כול פלנטה במיקום הספציפי הזה, אציין רק שאנו ניצבים בנקודה בעלת משמעות היסטורית , פריצת דרך והארה .

עצרו רגע וחישבו.....כמה שינויים חוויתם בחייכם ?

כמה דברים נמצאים היום בשימוש היום יומי שלכם – שלא היה מוכרים או ידועים לפני כ-50 שנה ?

ושאלמלי היו מוכרים לכם - לא הייתם מאמינים שדבר כזה יכול להיות ?

כול זה כאין וכאפס לעומת השינויים שבפתח..... אז אפשרו.... שחררו את כול המעקב אותנו.

בהצלחה לכולנו. שבת שלום.
מאילנה פוקס אסטרולוגית
עידן הדעת





הוסף תגובה

נאורות היכל: (אנטוניה וארנון 26-07-13)(4)
נאורות היכל:

בלב נפתחים חדרים
מארבע כנפות לאין סוף
היכלות, רקיעים, ממדים, יקומים
הנחשפים ונגלים במקדשי הפנימי
ילדי מספר קולות נשמתי
שירת עוצמת הרכות המרכזית
זכה וטהורה, ענוגה- מאירה
במודעות הכל וכלום
עולה תנועת חיים
לחיווט אצילי יחידתי
אליה נאספים ניצוצותיי
ואהבת חינם מספרת התהוויות
שנהרנו על אילן חיים ודעת
החוויה מובנת, ההויה מתרוננת
שכל מקור מפיץ דרכי אור
שאני גל, העליני שלהבת, רחפי רוחי
לליבת אדמתי אהובתי
הנושמת איתי שמים
ומצמיחה מעשי כפרחי הגן
שמשתי מאירה לכבוד ושמחה
מקבלים זרעי תודעה הבטחה
כי חיינו בעולמות, כמזמורי אלומות
נוסכים רימונים בשלל התמרות
יכין ובועז את השערים פותחים
לשאת הברית עם הכרובים
להיות ולהוות לבנת הבריאה
הפועמת בינה לאמת אהבה
פותח לבבי ל-יה יהוה
אלוהים- אל שד"י
אהיה בלב ובפה חי חי חי

אמן יהי אור

©כל הזכויות שמורות לאנטוניה וארנון סלנייט

תהי שבת המלכה
שושנה הנפתחת בצוף הלב... אמן

הוסף תגובה
אנטוניה וארנון (ונפצח בשיר 27-07-13)
ונפצח בשיר...
יהי אור באין סופיותנו
יהי אור משלהבת נשמתנו
יהי אור בזרעי עדננו
נס הזהב בכל הווייתנו

כנפי תודעה נפתח למרחבים
שבמזור יהוה תמיד מאירים
עולים ויורדים, בתבל פועמים
לכבוד הבריאה והברואים
ואהיה האציל ימזג ליבנו
באור אהבה לכל כיתובנו
חוויות מרגשות יאירו כננו
כי בנו לגלות אור פנינו

פזמון... יהי אור...

נרות הקדושה יזרחו בתוכנו
יאספו ניצוצות בכל רקיענו
נלבב לה יחדיו בשירת מקהלה
של החיים על פני האדמה
ושמים נמזג בתהילה
שבמעגלי אין סוף והתחלה
נביא המהות מכל מילה...

פזמון... יהי אור...

לפידים נוהרים למיזוג הים
המים והאש רוקדים בלב כולם
ורוח נושבת מאירה כיצד
את נתיבות האמת לנצח ולעד
כי אנו זוהרים בלב ההווה
לחוויית היכל אנחנו המקווה

פזמון... יהי אור...

את שחפצנו ביותר
נמצא במרכז
על ההר ובערבות הגיא
ובשקט האין סופי
בין פעימה לפעימה
נזהר ונצהל באור הדממה
ונשכיל אהבה
על מהות נשמה

פזמון... יהי אור...

©כל הזכויות שמורות לאנטוניה וארנון סלנייט
שבת של אורות וזריחות...
כל אחד יכול לחרוז
מנגינה לצהלת הנשמה


הוסף תגובה
אכן היכל נאור יקרים (נעמי באב 27-07-13)
ואני בכל פעם מתפעלת מחדש איך השירה שלכם הולכת ומעצימה איך אתם יוצרים צירופי לשון חדשים והם כזרעים פורחים לאחר מכן בשירתכם המתחדשת.
היין והסוד משתבחים כול הזמן....בעולם שאין לו זמן.
המשיכו יקרים לבשם ולהתבשם!
הוסף תגובה
ונפצח בשיר-- מקסים (נעמי באב"ד 27-07-13)
נראה לי כמו להיט בעיקר בשל החרוזים.
להיט וגם קליט.
אפילו הנושאים הם ....ברומו של עולם.
צלחתם ו....הצלחתם יקרים.
הוסף תגובה
נעמי יקרה ואהובה (אנטוניה וארנון 27-07-13)
מה מתקו מילותיך לליבנו ויצרו זיו ושמחה לחפץ נשמתנו... תודה לך חברה למסע על נאורות היכלך
ואכן השיר השני נכתב היום בחדוות הבוקר לעילוי הנפש ולאיסוף הניצוצות להרכבת נשמה במזמור הלל ושמחה... רוב תודה לך על העידוד וההדהוד המעצים...
שבוע מואר ומקודש בזיו השכינה לך אהובה
הוסף תגובה

חגי בן ארצי , הצהיר בראיון לידיעות אחרונות (נעמי באב"ד 24-07-13)(0)
האח של שרה נתניהו חגי בן ארצי הצהיר בראיון לידיעות אחרונות .....

שכול תושבי תל-אביב או שיחבשו כיפה בעתיד או שיעזבו את הארץ.
משפט קשה, וחד משמעי, הייתי אומרת.

אך משפטים קשים וחד משמעיים בדרך כלל מגיחים מתוכנו כאשר אנחנו חושבים בשחור לבן.
כאשר אנחנו מאמינים שקיימות רק שתי דרכים, שני צבעים, שעה שהאפשרויות שהיקום מעניק לנו הן רבות ועצומות וקשת הצבעים רחבה.

אני חושבת שתושבי תל-אביב יוכלו גם להתחבר לדרך אחרת, שהיא משמעותית ועמוקה כמו 'התרבות השמינית' שאנחנו מדברים עליה בשושנה, שבו אתה גם חופשי, גם בן אלוהים, וגם מחובר בעבותות של אהבה לארצך עמך ולכדור עולמך.

צר לי עליך חגי בן ארצי. וצר לי שסיפרת שאינכם מסתדרים בינכם במשפחה בגלל אי ההסכמות האידיאולוגיות.
אתה גם בן ארצי, בן עמי, חגי, ואני מקבלת אותך באהבה.....כמו שאני מקבלת ומכילה את כול האדם.....אך החיים הם הרבה יותר עשירים ומורכבים משני הנתיבים שאתה רואה בעיניך . והשבח לאל שכך הוא.....
אומרים בתפילה: ברוך אתה ה' פוקח עיני עוורים....והלוואי ותיפקחנה עיני כול ישראל לראות את הטוב והיופי הגנוז בנו ואת יכולתנו לסלוח ולאהוב את בני משפחתנו גם אם איננו מסכימים.
והמוטו שלנו בשושנה הוא 'לב אחד עם מגוון של אי הסכמות'.
הוסף תגובה

מה יהוה אומר על הגשמים? (נעמי באב"ד 22-07-13)(3)
כ"ד שבט תשס"ח
31.1.08

מה יהוה אומר על הגשמים?

נעמי:

האם עלי לקרוא, להזעיק בפורום ולעורר חברים לתפילה לגשמים או שבלאיו הכי אתה מוריד אותם?
(שימו לב שהתקשור התקיים בינואר. תקופת הגשמים)

יהוה

נקיון הנשמה וטיהור הרגש מסומל בגשמים. אך מעולם לא חסכנו גשמים בשל זוועות אנושיות.
בני אדם החילו על עצמם גזרות שמים כדי לרצות את פחדיהם. אך אנחנו ואתם יודעים שדיבור בין עליונים ותחתונים מתרחש באמצעות האהבה. ולא בשל פחדים המובילים אתכם לפעול.
פחדים אינה התקשורת הנכונה עם ההוויה המחיה.

כשיש פחדים, חששות דאגות ראו עצמכם בכול מה שיפוגג פחדים אלה.
למשל כשיש חשש לעצירת גשמים ברכו עצמכם בגשם.
ראו עצמכם נשטפים במעיינות שמים והרנינו לבבכם בשמחת הגשם.
וכך אתם משלבים אהבת אדם עם אהבת הטבע ומביאים לתקשורת נכונה עם הטבע. ואז יכולים להביא את הטבע להשתלב עימכם ולהביא לכם את שמחת הגשם.

הוסף תגובה
כ"ד שבט תשס"ח
31.1.08


שיחה עם יהוה על פחד מהמוות, החיים והרוע

יהוה

אל לכם לפחוד מהמוות כי אין הוא סוף החיים.
וכאשר אתם מחוברים לאמת זו ויודעים שנשמתכם שמחה לשחרור שהמוות מביא - אז אולי תבינו שהעצב הוא דווקא בעודכם בגוף.
ולהביא שמחה הנה אל הגוף הזה, להביא את נשמתכם הנה לגוף הזה, אז חייכם מלאי נשמה המה.
כאשר אתם מחילים אליכם אמת זו היא לא תאפשר לפחדי המוות לנהל אתכם כי אז אין פחד מוות.

אך ראו ידידיי. האמת היא שהפחד הוא מהחיים.
נשמתכם פוחדת מהחיים בגוף. כי עולם אכזרי הוא זה ורשעה בו, וגם היא מזדעזעת לגלות שרשע רב בה.
ואין היא מוכנה לקבל אמת זו.
והיא מתכחשת ומסרבת לראות עצמה כאחד עימכם ואז היא שומרת מרחק ואומרת לעצמה: אני אינני האיש ההוא שבו אני שוכנת.
אני טהורה, אני אהבה, והוא סיבת הרשע.

לעבוד עימכם זה כמו ללכת נגד הזרם. כי אמונותיכם מהוות מחסום ביניכם וביני. ועלי להתקדם לאט ובזהירות כדי לא לאבד אתכם כשאני מביא לכם אמת מרחיבה.

ראו ילדיי, לילד קטן לא מספרים את כול מה שהבוגר יכול לדעת ומותר שיידע. ובערש התרבות האנושית הייתם משולים לילד קטן, ודיברנו אליכם כמו לילד מה מותר ומה אסור, כדי לאפשר לכם לנוע בחיים קדימה ולהישאר בחיים. זה כמו איסורים על ילד לא לגעת בחשמל וכולי.
היום הילד האנושי בשל להבין ולדעת שהישות המדריכה אותו לא שופטת ולא מענישה אותו. ואם הוא חי את האמת שבליבו ויודע להבדיל בין מה שעושה לו טוב ומה שעושה לו רע, הוא גדל להבחין בין טוב ורע. ובעולם שלכם לומדים להבחין בין טוב ורע.

במקום שאין רע אין אפשרות ללמוד הבחנה זו.
ומהיכן נולד הרע? מהו מקורו? האם יש דבר אחר זולתי? האם יש מלבדי? ואם אין, מהו מקור הרע? אם לא אני?
ומה אתם אם לא תא מגופי? נשמת אפי אשר נשפתי?
הנכם הנשף אשר נשפתי. הנכם נשמת אפי.
על הטוב והרע שבי.
ואותי ביקשתיכם להלל. ואתכם אני מבקש להלל. על הטוב והרע שבכם.
על הטוב והרע שבי. לברך, להוקיר. להכיר בו.
ואז כאשר ברכתם , ואז כאשר היללתם, את הטוב והרע ואין מוקצה, ואין מאוס, ואין: אין אני.
וכך הגענו שאין הכחשה למה שאני, למי שאני, למה שבי אלא ברכה.
על מה שאני. על מה שבי. על שהנני אשר אני.
ואז, הפלא פלא, עולם חדש נפתח.
פתאום אשר היה רע, מאוס ודוחה מקבל הוקרה, הודיה וברכה.
ואז אין צורך לחוש אשמה, להצטדק לרצות.
ואפשר להיות אני כפי שהנני על הטוב והרע שבי בלי אשמה.
רק יודע, מכיר, מבין.
וכאשר אין בי אשמה יש לי יכולת לבחור מתוך חופש האם להשתמש קצת ברוע, או הרבה. מעט בטוב או הרבה.

ראי נעמי, הרוע הם הקלידים השחורים בפסנתר, האם תרצי לוותר עליהם? לכתוב מנגינות ללא הצלילים הללו?
לו היית טבחית הייתי ממשיל את הטוב והרוע לתבלינים, ולו היית ציירת הייתי ממשיל אותו לצבע קר, נושך.
האמת, שיש יותר צבעים ויותר תבלינים ויותר צלילים עם הרוע. בלעדיו משעמם יותר.

נעמי

אני נזכרת שכבר הנביא ישעיהו אמר בשמך: "יוצר או ובורא חושך עושה שלום ובורא רע. כלומר הרע בא ממך. אבל האם תסכים שהמינון הוא שקובע? שיציאה מתוך פרופורציות יכולה להביא לאסון נוראי...כמו השואה למשל?

יהוה

אמנם נכון נעמי, הכמות, הגודל, המינון, התזמון והדיוק כן קובע.
ואתם לאחר שברכתם את צבעי הרוע השונים, תוכלו ליהנות מכולם כי נועדו לשרת אתכם לטוב.
וזה 'ההפלא ופלא' של העולם המתרחב שלכם.
לרוע יש מקום בעולם. הוא ראוי ונחוץ במידה נכונה.
הוא עושה פלאות ואפילו עולם טוב יותר.



הוסף תגובה
חשובים הדברים ומנכיחים את האלוהים שבתוכנו. מנכיחים ,דברייך המדהימים בסיוע האלוהים,את החיים ועד כמה חשוב לחיות אותם מתוך שלימות ואהבה.באהבה ממני
הוסף תגובה
עדין אני "עובדת" על עצמי להבין למה התכוון המשורר בלקבל את הרוע בתוכנו ולא להתכחש לו. ולא לאמר אני צדיק והוא רשע.

אני חושבת שעלינו להקדיש מפגש באקדמיה בנושא הרוע. הערני הזה....רע-ער
הוסף תגובה

יום אהבה שמח ! (חגית 22-07-13)(1)
וגם היום חגיתי תודה על הברכות
הוסף תגובה

הננו שלהבות חיים: (אנטוניה וארנון 20-07-13)(1)
הננו שלהבות חיים:

שעוות הנר נמסה
אך הנך ממשיכה לדלוק
שלהבת תמיד- מקדשת רביד
השמש המרכזית, קרניים אליך שולחת
קורנת במעגלי ריפוי ונחת
שלמות הכלתי א"ת היותי
פותחת כל סוגר ובריח בליבי
משפך עליון למשפך תחתון
מתמזגים למחול משותף
יהו"ה ממלא במשכני
ערוצי א.מ.ת ואהבה
עד עולם אחצוב אל מהותי
שהינה אחדותנו הפעימתית
אדוות, שלהבות, רוחות
ממרכזי את רגליי שולחות
לתור את שליחותי
אל קצוות תבל ופנימיותי
הדר וכבוד כסא מלכות
אביט בתפארה על הזכות
לשטוף בחסד אל
כהבנת מעגלי חיים
אהבה ללא תנאי
בגבולות י"ב אלכסונים
יוצרת מידותיי עם י"ג הרחמים
אור חמלה- הינם הכלת בריאת אלוהים
צופני ראשית לפעימת הבריות
להיות- לעשות- לראות את הקולות
לשמוע את רזי הדקויות
שבמעברים בין פעימה לפעימה
צעדת עולמך בדממה
חיווט נפש רוח נשמה
היי אורה

אמן הללויה

©כל הזכויות שמורות לאנטוניה וארנון סלנייט

שבת אורה במקדשנו הפנימי
לכולנו נחת רוח בשלמות הנני

הוסף תגובה