a
d
b
 
 
אודותינו

לקראת הערכות כנס תנועות האור בישראל (הצוות המארגן 20-02-14)(1)
מפגש הערכות לקראת התכנסות תנועות הרוח בישראל – האנושות החדשה!

האנושות החדשה אשר מתהווה בתקופה זו , שפת הלב המשותפת לבני האור שצועדים בנתיב האור. ידע רב זורם מהעולמות העליונים, ידע וכלים אשר מעניקים לנו את היכולת לרפא, להעמיק ולהרחיב את תודעתנו ולחבר אותם אל המציאות היום יומית.
אנחנו מעוניינים לפתח אקדמ-יה לשם לימוד וחוויה של הרוחניות החדשה שמתהווה עכשיו . להיות רגישים ופתוחים לממדים המעודנים והגבוהים, להתנסות בשיטות ריפוי וההילינג למיניהם ,לעורר הפרייה הדדית בשפת החוכמה והאור.
הפתיחה לכל היש , מתעצמת ואנו רואים את הזמן הנוכחי , כזמן המדויק ליום של כינוס משותף של תנועות האור בישראל.
הנכם מוזמנים לבוקר של הערכות לקראת התכנסות תנועות הרוח בישראל – האנושות החדשה!
חלק א' –
• חיבור לבבות בינינו.
• שיתוף של טלוס: חיבור למימדים הגבוהים , מדיטציה , מעט על ערי האור הפלנטריות , רשת אגרתה.
• דיון בנושא מהי הרוחניות החדשה...
חלק ב'
חשיבה מעשית להערכות התכנסות קבוצות הרוח בישראל
הנכם מוזמנים להביא את אורכם למעגל, ויחד ליצור את השלם כדי שמכדור הארץ תפרח התורה החדשה

המפגש יערך בביתה של לורי הוכהויזר ב-12.3.14 בשעה 09:30 ברמת ישי הלוטם 3
טלפון לפרטי הגעה: 5276891 050
נא להביא מנה צמחונית לארוחה משותפת

מי אנחנו?
אנחנו קבוצה הנקראת "מחדשי ברית הלב" ומורכבת מנציגי תנועות אור רוחניות, מתקשרים ואומנים. ונשמח להרחיב את המעגל שיצרנו לפני שנה וחצי. מי שמעוניין מתבקש ליצור תחילה קשר במייל עם:
דפנה קורן derech_lev@bezeqint.net
או איילת סגל מטלוס telosisrael@gmail.com
או נעמי באב"ד :noami8@013net.net

מצפים לכם
מלב אל לב,
הצוות המארגן
הוסף תגובה
נפגש ביום ששי בשעה 10:00 בחוקוק.


אנחנו נפגשים בחוקוק ביום ששי 28.2.14

הצוות כולל את אילנה דנציגר, מירי אסט, רותה, פיני וענת אלמוג, לורי, שרי שובל שלמה ומרגלית חלוץ, נעמי.

מתבקשים להביא למפגש מנה צמחונית

חיבוק שבתי חם לכולם ותפילה מכול הלב....לגשם
הוסף תגובה

להביע דעה שאולי אינה מקובלת.... (נעמי באבד 20-02-14)(1)
ברשותכם....אביע דעה שאולי אינה מקובלת.

רבים כותבים היום על פוסט ציונות . כמו מערערים את שאלת צדקתה של הציונות....האם היא באמת בית בטוח לעולם היהודי? אולי יש מקומות בטוחים יותר? ועוד ועוד ועוד.
כאן בשושנת הגליל בתרבות החדשה שלנו תרבות 'שושנת האור', אנחנו מציגים את הציונות כעוד שלב בהתפתחות, ולתרבות החדשה שלנו יש שם: והיא תרבות שושנת האור.
והיא לא פוסט של משהו. יש לה אופי וישות משלה. והיא צומחת בארץ ישראל כדי שאורה יתפשט בכול המזרח התיכון ומעבר.

מדוע שושנה? כי עם ישראל נקרא שושנה. כמו שושנת יעקב ועוד.
מדוע אור? כדי שלפני שנהיה אור לגויים נהיה תחילה אור לעצמנו.

אני לא פוסלת את הציונות כי אני רואה בה מדרגה בסולם, כמו שאני לא פוסלת את הילדות כי אני רואה בה שלב המוליך לנעורים. ואני לא קוראת לנעורים פוסט ילדות. לנעורים תוקף משלהם. כך גם לציונות.

אם הציונות הייתה לאומית בעיקרה תרבות 'שושנת האור' היא אוניברסאלית, רב מימדית ורב יקומית.
רואה את כול בני האדם שווים. כולם בני אלוהים
הוסף תגובה
יפים דבריך וטובים אהובה (מהלייה דבורה 20-02-14)

יפים דבריך על הפוסט ושלבי הגדילה: 'לנעורים תוקף משלהם. כך גם לציונות'. נעורים = מרד. ציונות = מרד. ותוקף במובן של השפעה. קמה המדינה, היה יהודי חדש שהחליף את רצועות התפילין במושכות הבהמה החורשת. העלם בגר. ויש מדינה. ועכשיו מה על העם? עכשיו 'מטפלים באור, בתדר האנרגטי של שושנת העם. (מהמגילה של שלמה). נכון, נאמר 'שושנת יעקב'. אבל זה נאמר אז. לכן, יש להניח ששושנת הגליל באור ההתחדשות שבה, תצליח לעשות את המהפך מימי הפרסים, לשושנת עם ישראל שמרחב הקיום שלה הוא בציון. ואור כמו אור- השפעתו אינסופית.
"וְנָתַתִּי לָהֶם לֵב אֶחָד, וְרוּחַ חֲדָשָׁה אֶתֵּן בְּקִרְבְּכֶם וַהֲסִרֹתִי לֵב הָאֶבֶן מִבְּשָׂרָם, וְנָתַתִּי לָהֶם לֵב בָּשָׂר׃ למַעַן בְּחֻקֹּתַי יֵלֵכוּ, וְאֶת־מִשְׁפָּטַי יִשְׁמְרוּ וְעָשׂוּ אֹתָם וְהָיוּ־לִי לְעָם, וַאֲנִי אֶהְיֶה לָהֶם לֵאלֹהִים" אומר ירמיהו. זה החזון אותו אנו מובילים מציון לא מארגנטינה. אם ישפיע 'האור' עד ארגנטינה יהיה נפלא. צריך לזכור במיינד, שלב הבשר נברא מלכתחילה, וגם הרוח של עם ה' וחוקות ה' ביקום. במהלך שנות האנושות ובעקבות המאורעות השונים, הוספנו 'טבעות' סביב הלב. בלפתוח את המודעות ובלשנות את התדר האנרגטי, אנו מסירים אט אט את עורלת הלב ופותחים עצמנו מחדש לתוכנית המקורית שגם היא על פי הכתובים, עברה התבגרות ושינתה פניה.


הוסף תגובה

שאלה חדשה ליהוה. מתקשרת שולה ישראלי (נעמי באב"ד 19-02-14)(3)
המשך השיח עם יהוה.......מתקשרת שולה ישראלי
שאלה חדשה

נעמי

הנביא ישעיהו רומז שהיו לך אויבים, ואולי הם עדין קיימים, כמו לוויתן נחש בריח, לווייתן נחש עקלתון, התנין אשר במצרים וגם רהב.
האם הם עדין מאיימים על שלומך? מנסים לפגוע כמו חסידי אללה הקיצוניים? מי הם אלה?

יהוה

הם אינם אויביי. הם אויביו של ישעיהו. הם גם אינם אויביו של ישעיהו אלא כך הוא פירשם. כי לישעיהו הייתה יכולת הראיה שמעבר לראייה הרגילה והוא אותם ראה בעיני רוחו. אך אלה הם עוזריי. נחש עקלתון ונחש בריח הם כלים בידיי. יוצרים בני יצירה. ובכול פעם שהם הופיעו מול עיניו הביאו הם בשורה של שינוי על פני האדמה. זרעו הם את שיש לזרוע במטרה נעלה של שדרוג בני האדמה.
ולא באו הם מרוע, ולא טרפו כאן איש או אדם אלא נהפוך הוא. אך ורק זרעו בם את התדר שאנכי הוריתי להם.

נעמי

זה נשמע לי כמו הנביאים שאמרו בשמך על אשור: 'מטה היא בידי זעמי'. שאשור היא הכלי שלך ולכן אתה שולח אותם להילחם בישראל מתוך מטרה ברורה. או אפילו הנאצים....שהיו אולי כלי שלך?

יהוה

נעמי את מכלילה. חיות רבות בראתי על פני יקום ומלואה ולא תוכלי לומר על האריה
שהוא חיה רעה. כך אין נחש עקלתון או בריח רעים על פני הבריאה. כי זה לזה יהוו בשרשרת התהליכים החייבים ליצור מחיה. אם על פני ארצות יקום אם ביניהם ואם על פני אימא אדמה. וזאת לך תשובה.
הוסף תגובה
אהבתי את התקשור (רונית קרייצמן 19-02-14)
הכל בראש שלנו.
למי אנו נותנים כוח?
מה נמשוך לחיים שלנו?
הבחירה בידינו.
החיים הם שרשרת תהליכים........

תודה נעמי אהובה
הוסף תגובה
שאפילו הנביאים שלנו שכמו קבלו את הדברים מפי הגבורה.....ראו מהרהורי ומהמיית ליבם, פירשו את המראות על פי הבנתם....שלא בהכרח הייתה כוונת המשורר....קרי הקב"ה.
הוסף תגובה
אני ממשיכה לדבוק בדבר ה' בתקשור. אכן כל שנברא על פני האדמה הוא ככלי בידינו (שהרי אנו בעלי בחירה חופשית כמוהו) ובידיו. ההבדל הוא שהוא יכול לשנות את סדרי הטבע ברצונו למשל ליצור חרבה בים בשביל מטרתו. הבריאה היא הגלוי של 'הכלים', וככל שאנו מתקדמים במודעות שלנו אנו למדים לקרוא את הגלוי בעיני הבשר שלנו, ולהשתמש בכוחות אלה ליצירה. האם תופסים אנו את הטבע כסרגל שבעזרתו מודדים אנו את הטוב? האם חוקי הג'ונגל, מלחמת המינים וקרבות הזכרים על הנקבות, ראויים להיות כללי אתיקה? האם המוסר הוא פיזיס או נומוס? 'פיזיס' (טבע) מצביע על חוק טבעי ואוניברסלי. 'נומוס' הסכמה. מצביע על חוק קונבנציונלי, תלוי חברה (מכאן המילה העברית 'נימוס')? לא. אנו זקוקים לסרגל שמעבר לטבע, למשענת שמחוץ לעולם, לנקודת מבט א-להית שממנה נגזור את החזון המוסרי: "וְגָר זְאֵב עִם כֶּבֶשׂ וְנָמֵר עִם גְּדִי יִרְבָּץ".אלה הכוחות שמחוץ לנו ואלה הכוחות שבתוכנו פנימה.
הוסף תגובה

פרח החודש - כלנית (מהלייה דבורה 18-02-14)(1)
צמח החודש - כַּלָּנִית מְצוּיָה Anemone coronaria בערבית: שאקיק אל נעמן شقائق النعمان משפחה: נוריתיים
יופייה של הכלנית ומידת הבולטות שלה, הקנו לה את שמה – כַּלָּנִית. יתכן כי שורשי השם העברי, מקורם מן הַכַּלָּה, ואולי מן הַכְּלִיל , שעניינו כֶּתֶר, אחד מסמלי המלך. שמה בלטינית Anemone coronaria, שם המין coronaria, מדגיש את עניין הכתר. המבנה הרחב של הפרח ואבקניו המרובים, מתאימים לצורת כתר. מספר מילים עבריות מעטרות ביניהן: נֵזֶר, עֲטָרָה, כֶּתֶר, כְּלִיל וְתָּג. בתלמוד נמצא השם כלניתא: (בבלי פסחים ל"ה, ע"א). במקרא, הנביא ישעיהו, מוכיח את עם ישראל, על שאינו שם מבטחו בה', ובוחר ללכת אחרי אלוהים אחרים, עובדה המתבטאת אף בנטיעות לכבודו: "כִּי שָׁכַחַתְּ אֱלֹהֵי יִשְׁעֵךְ וְצוּר מָעֻזֵּךְ לֹא זָכָרְתְּ; עַל כֵּן תִּטְּעִי נִטְעֵי נַעֲמָנִים וּזְמֹרַת זָר תִּזְרָעֶנּוּ'' (ישעיהו י"ז ,י( . בערבית, מכונה פרח הפרג מרובה הזרעים השחורים ששימשו לתבלין - 'שאקיק אל נעמן', יעני האח של הנעמן. בשל הדמיון בין הפרחים זיהה ר' אבן עזרא את הנעמן ככלנית. שם המשמֵר את שמו של אל הפריון והשפע הכנעני נעמן. תפוצת הפרח המהירה כרוח והשימוש הנפוץ בזרעיו, היא כנראה, שימשה השראה לנביא.
הכלנית היא גיאופיט, רב שנתי הנפוץ בכל חלקי הארץ, כולל שולי המדבר, פרט לשטחי חולות וביצות. לרוב מצויה הכלנית בדרום הארץ במופע אדום , ואלו בצפון ניתן למצוא כלניות בצבעים אחרים : גוני כחול, סגול, ורוד ולבן. צבעי הכלנית המגוונים נקבעים בחוקי תורשה. אורך חיי פרח בודד כ- 10 ימים; בבוקר הוא פורש את עלי הכותרת שלו ובערב סוגר, כדי להגן על האבקנים והצלקת מפני הרטיבות. תוך כדי ימי הפריחה, מתארך הגבעול הנושא את הפרח, וכך גדל המרחק בין הפרח לבין 'הצווארון' – שנראה כעלים ירוקים וגזורים העוטפים את הגבעול בדומה לצווארון. הזדקנות הפרח מביאה להיווצרות טבעת לבנה, נטולת צִבְעָנִים (פיגמנטים) בבסיס עלי הכותרת.
הפרי מקובץ, ומכיל מאות זרעים. בזמן שהוא בּשֵל הוא נראה ככדור צמר, שכן כל זרע מצויד בעטיפה צמרית, התואמת הפצה בעזרת הרוח. הזרע נובט בסתיו, מפתח באדמה פקעת קטנה, שהיא למעשה גלגול של גבעול, המגיעה לכלל פריחה אחרי שנתיים-שלוש. בסוג כלנית 120 מינים. בארץ נפגוש רק כלנית מצויה.

השיר "כלניות" שביצעה לראשונה שושנה דמארי בשנת 1947. נכתב במקור כשיר טבע המספר על נערה מתבגרת שהפכה לסבתא, ויורדת עם נכדתה לקטיף כלניות (בזמן שהיה מותר, כיום פרח מוגן!). השיר הפך לשיר מחאה כנגד המנדט הבריטי, כאשר 'כלניות', היה כינויים של חיילי הדיוויזיה המוטסת השישית, שהוצבה בארץ ישראל, שחייליה חבשו כומתות אדומות וליבם בדומה לשפע אבקני הכלנית- שחור!
כל שנה, סופי השבוע בחודש פברואר, מוקדשים לכלניות המאדימות בשטחי קיבוץ בארי וסביבותיו. פסטיבל דרום אדום.

הוסף תגובה
תודה על המידע (נעמי באב"ד 18-02-14)
לראשונה למדתי שנעמנים שקראתי עליהם בישעיהו הם הכלניות.
הוסף תגובה

מפגשי האקדמ-יה - מפגשי לימוד והתפתחות רוחנית (מהלייה דבורה 17-02-14)(8)

'ההיסטוריה לא חוזרת על עצמה, אמר מארק טוויין, אבל היא מתחרזת'.
לימדונו גדולי ישראל ומנהיגיו כי לפעמים, על מנת להציל את עם ישראל,יש צורך לשבור את התורה או אף לשנותה. דבר זה יכול להתרגש בשל מאורעות הזמן ותמורותיו. בדיוק כשם שעשה הלכה למעשה, משה רבנו עם לוחות הברית. כך גם נהג רבי יהודה הנשיא, עת הפר את האיסור לכתוב את התורה שבעל פה, כיוון שראה שאם נשמור את האיסור, לא תהיה תורה. על כן כתב וערך את המשנה ובזה, בהפרת התורה, הציל בעצם את התורה עצמה. כעין זאת למדנו גם מאסתר המלכה. שהלכה במסירות נפש עצומה לחדרו של המלך: "ובכן אבוא אל המלך אשר לא כדת". הפשט הוא שהמלך הוא אחשוורוש, אך הדרש הוא שהמלך הוא מלכו של עולם, כרוצה לומר: פעמים יש לבוא "אל המלך", אל הקב"ה – "אשר לא כדת", לא על פי ההלכה המקובלת. הם נחשבו ליחידי הסגולה החתרניים שזוהרם הפציע מבעד עננים. כאז כן גם בימינו, השפה הדתית חדלה לשמש עבורנו מקור בר סמכה להבנת העולם. לנו, חברי 'שושנת הגליל' יש 'חורזת' חדשה, שמביאה לנו משהו חדש. תדר חדש שבוער בעצמותיה. כן אני מדברת על נעמי שלנו. שהלכה אחרי נעם ה', לקחה אחריות בצורה כה נועזת, עזבה את עברה והיא מוכנה גם לשלם מחיר אישי על מנת להפוך את הרוחניות לדרך לשינוי החברה והעולם . ברור לנו שיש כאן משהו אחר, כי אחרת לא היינו בדבקות, הולכים איתה בדרך עשרים ושתיים שנה. המילים גדולות נכון, אבל זאת המהות של כל העבודה שאנו רוצים ועושים במפגשים שלנו. עבודת זיכוך בחיינו במטרה להפוך את עצמנו למשכן חי. מבחינתי זהו האתגר הגדול. הרוחניות העכשווית היא הסיכוי של היהדות כתרבות יהודית להתחדש ולשוב ולשמש מקור להעצמה רוחנית לבניה ולבנותיה ולכל החפץ בה. זו בקשתי לכם, חברי וחברותי, אנא 'תקדשו' את הזמן שאנו מקדישים לבניית ההיכל הנייד בכל עת פגישה בינינו. העירו את הקול הפנימי לשמיעה ולהקשבה בכדי להיות באיזון, להיות אחד באחדות. בואו עם צימאון לדעת ועם תחושת השליחות.

רגע של עברית: 'באהל העדות': אהל אותיות האל. 'העדות' זה אותיות 'תודעה'.
אהל מבטא סוג של ארעיות ותנועה ממקום למקום כמו המשכן שהוא נע ונד, כך מצבי התודעה משתנים. 'אהל מועד' זה אותיות 'הלא מודע.משכן האל נמצא ב"לא מודע", כדי להזכיר לנו להשכין את האל בתודעה במיוחד במצבים מועדים למעידה.
בברכה

הוסף תגובה
בזכות התרבות ה-8 שאנחנו יוצרים יחד.
תודה לך מהליה אהובה, וגם על החידוש שלך שמועד - פירושו מודעות.
ברשותך אעביר אותו לפייס בוק יקרה.
הוסף תגובה
עדות ותודעה- הצמד הזה מזכיר את ההוראה ניו אג'ית להיות עד מתבונן במה שקורה. להיות עד, פירושו לדעת להתבונן מתוך מודעות מוקפדת על מה שמתרחש, הן בחיצוני והן בפנימי.
ובנוסף ציטוט "הרוחניות העכשווית היא הסיכוי של היהדות כתרבות יהודית להתחדש ולשוב ולשמש מקור להעצמה רוחנית לבניה ולבנותיה ולכל החפץ "
אכן השושנה נשענת על תורת היהדות ומחדשת ממקום אחר, ובכל זאת, בעיני לפחות, הזהות היהודית לעתים מנהלת את עולם הדעת של השושנה, וחוזרת אל ימי העבר. השיח על יהוה למשל, חוזר ושואל על שאלות שקשורות לעולם הישן.
בעיני, דוקא הכנסת יותר תכנים מעולמות דעת אחרים- יכול לעניין יותר אנשים. ומצד שני לעתים, אני חשה שהנגיעות שלנו הקטנות מדי בתורה " הישנה" עבורי למשל, מתסכלות מעט, מכיון שאם נצור שם אוצר גדול, אז למה לא להיות שם ולהתמסר לגמרי אל החוכמה העתיקה.אנשים כמו יעקב לבן , או מהליה או נעמי עצמה, שוחים בידע התנ"כי . אני למשל, קטונתי בעניין הזה- זוכרת קצת מלימודי , לפעמים קוראת שוב משהו- וזהו.
אני נמשכתי אל "עולם הרוח" דוקא מצד אחר שלו, אשר שם דגש על ידע אוניברסלי, על עקרונות אשר מתארים את האדם ואת היקום.

בקיצור, לעתים אני מבולבלת מן הלימוד, אשר כרגע, נראה לי , מלקט מפה ומשם,וקצת מפספס את העומק. למשל במפגש האחרון, התחלנו לגעת בדברי הנביאים,ואז שוב הפסקנו.
יאמרו החכמים, התרבות השמינית הולכת ונבנית בהדרגה ובספונטניות,ומה אשיב לזה?
שיש לזה קסם משלו, והגיון משלו. רובכל מקרה, זוהי זכות גדולה להיות בין חלוצים ומשוררים, שזה מה שכולנו, הן בשושנה והן מחוצה לה.
תודה ויום נפלא
הוסף תגובה
מאד מרגש.. (עתליה קונלי 18-02-14)
מאד מרגש,מעצים את המודעות והחיבור לעצמי הגבוהה ולעולם,קרי היעלם
הוסף תגובה
מהליה יקרה. (יעקב לבן 19-02-14)
בפגישתנו בנצרת אמרת לי, שאת אוהבת מאד את הגירסה דינקותא שלי.
ואני משיב לך אהבה על הגירסה דגדלותא שלך.
הוסף תגובה
אנחנו יהודים המחוברים לברית עתיקת יומין. יש אומרים שאפילו בקוד גנטי. כך שכן, היהדות כנכס עתיק יומין, 'אוצר גדול של חכמה על האדם ועל היקום' כדבריך, שרק במאה השנים האחרונות, מתחיל לזהור על היקום כולו, היא התשתית לכל אופציית חיבור עם בורא עולם. היא הגישה 'שלנו' לכל היוניברס.

נעמי מצאה את דרכה לנבור באוצר בלום זה, ואפילו פיתחה קשר ישיר לנותן התשובות. היתרון המעצים של הדרך שלה שהיא אישית ומשתפת באותה העת. רוך של הדדיות משוך על דרכה. מבחינת הבנתי, כבר לא קיים מושג כזה 'עולם ישן'. המונח השושני החדש הוא 'הווה מתמשך'(כך לא נשגה בהטיות של זמנים). וכן, כש המקום הוא בראש ובראשונה, מקומו של עולם, אז נותר בו גם מקום לתלמידים ושאר שותפים. באשר לידע ובכן, אני בגישה של הדברים שכתב הרב דב סולוביצ'יק: לכל יחיד יש משהו מיוחד לומר, צבע מיוחד להוסיף לקשת הצבעים, מימד חדש למודעות הקהילה. הוא תורם משהו ששום אדם אחר לא יכול לתרום, הוא מעשיר את הקהילה. אין לא תחליף...בשל אותה מיוחדות, מתכנסים בני האדם היחידים ביחד, משלימים אלו את אלו, ומשיגים א ח ד ו ת ".


הוסף תגובה
חגית היקרה. (יעקב לבן 19-02-14)
נכון שאני חי מאד את התנ"ך, כי בשבילי הוא נכס צאן ברזל שמלווה
אותי תמיד. יחד עם זה מבחינתי האישית אני מרגיש וחווה השתלבות
מלאה עם הסובב אותי בשושנת הגליל, ובפעילויותיה הרוחניות. לדעתי
אין סתירה בין הדברים. מה גם שחזונה של שושנת הגליל יונק מחזון
אחרית הימים, שהעם בישראל, ועמי העולם כולם עורגים אליו.























הוסף תגובה
על הארת הפנים והענייניים.
הוסף תגובה
מהלייה מדהימה (רונית קרייצמן 19-02-14)
כל כל אהבתי את ההגדרה שלך לאתגר:
"עבודת זיכוך בחיינו במטרה להפוך את עצמנו למשכן חי".
לדעתי, זאת סיבת קיומנו כאן.
זיכוך על מנת ליישם את המשפט הכל כך פשוט וכל כך מורכב ולגמרי לא פשוט:
ואהבת לרעך כמוך. זאת כל התורה.
בני ישראל הלכו 40 שנה במדבר על מנת להזדכך, על מנת להגיע אל הנחלה
ועדיין לא זכינו.
כל עוד ניתן לאגו שליטה עלינו נמשיך להיות נעים ונדים
אות קין.

"להשכין את האל בתודעה"
לדעת שהאל הוא שמספק לנו את כל צרכינו.
הוא שנותן לנו את הכישורים שלנו.
היכולות והכוחות שלנו הם ממנו
הענווה.
שום דבר לא שלנו.
קבלנו את הכישורים, את מה שיש לנו ואת מה שאין לצורך הצמיחה, העשייה והתרומה שלנו ליקום

תודה לך, מהלייה יקרה
הוסף תגובה

המשך השיח עם יהוה ... (נעמי באב"ד 17-02-14)(0)


המשך השיח עם יהוה

נעמי

שאלה חדשה. מאז חורבן בית המקדש לא נמסר לנו שדיברת אתנו בני האדם. וגם כאשר האר"י או אליהו זכו לשיח עם העליונים הם דווחו שזה היה באמצעות שליחים. האר"י זכה לשיעורים מפי אליהו, הבעש"ט למד את החכמה העליונה באמצעות אחיה השילוני. והנה עברו 2000 שנה ואתה יהוה משוחח אתנו....חופשי ....לא אומר 'חופשי על הבר', אבל כן אומר 'חופשי על כוס קפה.' האם דיברת איתנו האדם במשך 2000 השנים האחרונות או שעכשיו, בעידן זה, אתה מדבר אתנו לראשונה אחרי 2000 שנות שתיקה?

יהוה

דיברתי עם כולם מקדמא דנא. ותמיד היה כך. והיו תקופות קדומות שבני אדם ידעו זאת וקבלו זאת. אך קרה דבר שנאלצתי להסתיר פניי מפני האדם למען יוכלו לקדש את ערכי ומהותי. מאחר ואדם נטה ליצור זילות על פני קדושה. והיה עוד דבר בנוסף, שהבינו את שהנני..... כעוד אנוש במרומים.
והריני שרב תכליות, פעמים, צורות, מהויות. ופניי תפיסה שהינה בתפיסה של אינסופיות, שאינה מוכלת בשום מחשבה. כי לא יכול הוא האדם להכיל את אשר הנני. ללא התחלה וללא סופיות בתוך מחשבתו המתחילה ונגמרת בכול פעם מחדש מרגע הולדה על לרגע תמותת הגוף. כמובן בהמשכיותה של הנשמה שגם היא איננה נצחית.

נעמי

חשבתי שהנשמה נצחית.

יהוה

לא במתכונת הנוכחית של נעמי.

שולה דפנה ונעמי משוחחות
(מנסות להסביר זו לזו שהנשמה במתכונת הנוכחית חוזרת לאינסוף וכאשר תרד שוב זאת לא תהיה אותה נעמי, או שולה או דפנה)

יהוה

ומתוך כול אמירה זאת של הכלת הקדושה בעשייה = עשיית החיים, שהינם קודש קודשים, כשהייתי דובר לאדם וזה המקבל את הידע/הדיבור ,
בפשטותו האנושית לא יכול היה לומר לזולתו שהנני הדובר בו. ועל כן מלביש היה דברתי בו בשליחים.
וכן. את צודקת. היו גם שליחים.




הוסף תגובה

גם אנחנו כמו פיטר פן.... (נעמי באב"ד 16-02-14)(0)
פיטר פן לא רצה לגדול
רצה להישאר ילד כול החיים
וגם אנחנו לא רוצים לגדול
ולהיות מה שאנחנו אמורים להיות
בני אלוהים.

אבל כמו שאנחנו
מצליחים לשמר את הילד שבנו
וכך גם בדרך להיות בני אלוהים
נוכל להמשיך לטפח
ולרומם את האדם שאנחנו.
הוסף תגובה

מפתחות זהב לעידן החדש: (אנטוניה וארנון 15-02-14)(6)
מפתחות הזהב לעידן החדש:

נפתח חלון לאופק האין סוף
מתח הזהב בליבנו
לבית ההיכלות הרבים
לאוצרותיה של נשמה
במימוש נשיקתה לאדמה
פריון וצמיחה- תודעה רוממה
ובאה לאמת הבינה והחכמה
ותופיע א' אלופה אלוף האלופים
אל מול הפנים
מבשרת תורה אור- לוחות ראשונים
מספרת אלוה בתנודות החיים
רבדי עומק ורב תדרים
הזורם, המקפץ, הנושב
בטוהר שלהבת המעוף
בליבנו, באדמת פעימתנו שוכן
מציון צוּיָן צורת-יון
שלילי או חיובי, ראשון או אחרון
ללכת על סולם באמצעי- הנכון
אהבת אמת- אהבת חינם
לכל רובדי הקיום באורת המושלם
ניצוצות לנשמת אדם
ספריית זמר אלוה נפתחת ללב
שבתהליך החוויה-הויה אוהב

בכפות ידיך עשה וצעד בבטחה
דרך הבהיר עמדך
בלב פתוח לאהבת הרוח
המוזגת עצמה לזרימת נחליך
המעלה פעימות רגש כגצים מוארים
החובקת כאם את בניה ובנותיה
כאחדות השושנה הוורודה לתהילותיה
עת הזמיר הגיע שושן צחור
ראה במלכות היותך אור
ובך אהבת מקור

אמן הללויה

©כל הזכויות שמורות לאנטוניה וארנון סלנייט

שבת זריחת הלב
בשמחת אהבת חינם
הנך ניצוץ מושלם
אמן הללויה

הוסף תגובה
תיקון טעות דפוס... (אנטוניה וארנון 15-02-14)
בשורה השניה נשמטה ה-פ' והמילה היא מפתח ולא מתח
הוסף תגובה
אמן הללויה (רונית קרייצמן 15-02-14)
שהחלון יפתח לרווחה
ונזכה וננשום אינסוף
אהבת אמת- אהבת חינם
היא החמלה.

לראות אור
ולחבור לאהבת המקור.

תודה לכם.
הוסף תגובה
רונית המבורכת... (אנטוניה וארנון 15-02-14)
בישום משובך המהדהד יקרות לליבנו הינו כמשב הרוח ללב פתוח הנך אור זוהר בזיו ואהבה שבוע אורה ושמחה לך יקירה
הוסף תגובה
שירה נפלאה אהובים וגם.... (נעמי באב"ד 15-02-14)
כמה נכונה ואמיתית שירתכם שירת עידן הזהב שלנו
של לוחות ראשונים שאותם נחנוך בכנס שלנו בא' סיוון וגם אהבתי אהבתי את החיבור בין ציון -יון ויונת השלום. אוהבת אתכם ומחבקת בשמחה ובתודה.
הוסף תגובה
תודה לכם יקירים (רונית קרייצמן 16-02-14)
מרגשים הנכם תמיד.
שבוע אורה ושמחה לכולנו.
אמן!

הוסף תגובה
תודה נעמי הברוכה והמאירה... (אנטוניה וארנון 16-02-14)
משובך קורן אור פנים ישירות ללב בפנים ומרגש אותנו מאוד על גלי שמחת חיים שבוע אורה שמחה בזיו כנפי שכינה וללב שירת נשמה אמן הללויה
הוסף תגובה

מזמינה אתכם לכנס שושני ב'א סיוון 31.5.14 (נעמי באב"ד 13-02-14)(0)
שושנים יקרים

אחרי המפגש בנצרת הרגשתי .....ואנסה לתאר זאת כך.....תארו לעצמכם שאנחנו עומדים כולנו על לוח משבצות כמו לוח דמקה למשל....או לוח שחמט.....והנה תוך כדי התהליך שעברנו יחד כול 50 האנשים שהיו (כאמל ספר אותם אחד אחד כך דווח לנו) שזה היה המספר הגדול ביותר של חברי האקדמיה שהתכנסו יחד מעולם.....התחלנו עם 10 חברים .....לפני כמה שנים כאשר יהוה בעזרתה האדיבה של שולה ישראלי חנך את האקדמ-יה ....כך שאנחנו גדלים ופרים משנה לשנה עם אותו גרעין מתמיד שאינו משתנה....והאקדמ-יה היא רק אחת מ-8 קבוצות השושנה. ....אך עדין לא סיפרתי לכם מה הרגשתי.
ובכן ההרגשה הייתה שקפצנו יחד קפיצה קוואנטית על לוח המשבצות ....כאשר בפעם הראשונה התחלנו להבהיר לעצמנו מהי הרוחניות החדשה שאנחנו אמורים להיות .....עם עוד עשרות ומאות תנועות רוחניות בארץ......נושאי דגלה.

במתכוון אינני מביאה את הדברים כאן בפורום כי התחושה שלי היא שעליכם לבוא ולחוות את הדברים מעבר למלים. ולא רק לדבר אותם בפורום זה.

ולכן אני מזמינה את כול חברי הרשת הזאת ולא רק את המעטים מבני הרשת הזאת שהגיעו......אני מזמינה את כולם לכנס של כול קבוצות השושנה שיתקיים ב-א ' סיוון 31.5.14 במבנה קסום בחוקוק כדי שיחד נכרות את הברית המחודשת .....ונחווה יחד את החדש שאנחנו מצמיחים כאן. במילים בצלילים בצבעים במחול וגם בחוויה שהיא מעבר למלים. ולצלילים חוויה שמחברת גם בין כול הממדים.
כדי שגם אתם יקרים תהיו שותפים ליצירה ותדעו שאכן תרמתם תרומה מופלאה לקידומו הרוחני של עם ישראל והאדם בכלל .
נושא הכנס יהיה: מהי הרוחניות החדשה ואיך מיישמים אותה בחיי היום יום?

שבת שלום לכם אהובים ויקרים.
הוסף תגובה

כאשר מבינים... (נעמי באב"ד 13-02-14)(0)
כאשר מבינים את סודה וכוחה של שתיקה
יכולים להשתחרר מעולה של מילה
וכבר לא להיות כפופים או עבדים לה.
וזו ....כבר תחילתה של גאולה
הוסף תגובה